علیرضا منصوریان می گوید اتفاقات عجیب پایان بازی تیمش با تراکتورسازی در تاریخ لیگ برتر می ماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران که تیمش در یک قدمی قهرمانی لیگ برتر اسیر شایعه ای عجیب شد و با دفاع همه جانبه تیم تراکتورسازی در ۸ دقیقه پایانی ، شانس قهرمانی در لیگ را از دست داد ، می گوید آن ۸ دقیقه به این سادگی ها از خاطر فوتبال ایران نمی رود.

سرمربی جوان تیم نفت که تیمش در یک جدال مردانه با تراکتورسازی تبریز پنجه در پنجه انداخت و جلوی ۱۰۰ هزار تبریزی نترسید در این باره به خبرآنلاین می گوید:«بگذارید در ابتدا این قهرمانی را به تیم سپاهان و مردم خوب اصفهان تبریک بگویم. آنها هم در طول این فصل تلاش زیادی کردند و با شایستگی پیش آمدند.»

او در ادامه تشکری هم از بازیکنان و هواداران تبریزی کرد و گفت:«بچه های این تیم و تماشاگرانش هم واقعا مثل تیم ما شایسته قهرمانی بودند. ما یک فصل در کنار هم برای قهرمانی جنگیدیم و تلاش کردیم اما خب قسمت این بود که اتفاقاتی بیفتد که سرنوشت دیگری برای بازی رقم بخورد.»

منصوریان در ادامه اشاره ای داشت به اتفاقات عجیب و غریب بازی در دقایق پایانی. به شایعه ای اشاره کرد که یکباره دهان به دهان گشت و سرنوشت لیگ را طوری دیگر رقم زد:«متاسفانه در دقایق پایانی بازی یکی از مسئولان فوتبال استان درحالی که ارتباط ما با خارج از ورزشگاه قطع شده بود ، اعلام کرد بازی اصفهان مساوی شده و همین خبر باعث شد تراکتوری ها به لاک دفاعی بروند و بعد هم اتفاقاتی که همه مردم دیدند. من فقط می توانم بگویم این ۸ دقیقه تلخ تا همیشه در ذهن فوتبال ایران می ماند. اگر تراکتورسازی برای قهرمانی می جنگید یا آنها گل می زدند یا ما گل پیروزی را می زدیم. به هر حال این اتفاق افتاد تا من الان از بچه های تیمم تشکر کنم چون از نظر خودم و بسیاری از مردم خوب مان ، ما قهرمان هستیم. البته یاران تیم حریف هم سزاوارانه در طول یک فصل برای قهرمانی جنگیدند . فقط می توانم بگویم افسوس می خورم و متاسفم.»

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )