رئیس کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: سرمربی بعدی تیم ملی فوتسال می‌تواند داخلی هم باشد ولی فعلا گزینه‌ای مدنظر نداریم.

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره کناره‌گیری خسوس کاندلاس از سرمربیگری تیم ملی فوتسال ایران اظهار کرد: خسوس در آخرین ایمیلی که برای ما فرستاده بود، اعلام کرد که شرایط همکاری با تیم ملی و فدارسیون فوتبال را ندارم.

وی افزود: ما هم در پاسخ به وی از زحماتش در مدت حضورش در ایران تشکر کردیم و به وی گفتیم که متعهد به پرداخت مطالباتش هستیم.

رئیس کمیته فنی فوتسال درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی گفت: کمیته فوتسال هر چه زودتر باید گزینه هایش را به ما معرفی کند تا سرمربی جدید را انتخاب کنیم. من به عنوان بازوی اجرایی کمیته فوتسال آماده کمک کردن و راهنمایی هستم و امیدوارم بتوانیم به گزینه خوبی برسیم.

ترابیان در پاسخ به این سوال که آیا گزینه کمیته فوتسال قطعا خارجی خواهد بود؟، تصریح کرد: خیر، اینطور نیست. مربی بعدی تیم ملی می تواند داخلی هم باشد. الان هیچ گزینه‌ای مدنظر ما نیست.

وی در پایان درباره تسویه حساب و پرداخت بدهی های خسوس کاندلاس هم خاطر نشان کرد: خسوس به ما گفت اگر مطالباتش را ندهیم ممکن است اقدام حقوقی انجام بدهد. او خیلی محترمانه ما را تهدید کرد و نیز من هم به او محترمانه جواب دادم که فدراسیون فوتبال متعهد به پرداخت بدهی های ایشان است ولی اگر دوست دارد می تواند حقوقی هم اقدام کند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.