داستان پرکش و قوس ماندن یا نماندن مدافع برزیلی بارسلونا در نیوکمپ همچنان ادامه دارد و اکنون یک رسانه اسپانیایی از افزایش احتمال ماندن او در میان آبی‌‌و‌اناری‌ها خبر می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رادیو کادنا کوپه اسپانیا اعلام کرد که دنی آلوز برای تمدید قرارداد خود با بارسلونا به توافق رسده است و فصل آینده هم در جمع آبی‌و‌اناری‌ها خواهد بود. این شبکه رادیویی ادعا کرده است که مذاکرات دینورا سانتا‌ آنا، مدیربرنامه‌های آلوز و نمایندگان باشگاه بارسلونا، آنطور که سانتا آنا تأکید کرده بود به بن‌بست نخورده است، ضمن اینکه آلوز شخصاً به ماندن در نیوکمپ راغب است.

اینطور که پیداست آلوز تصمیم گرفته به دوران بازیگری‌اش در بارسلونا ادامه دهد اما هنوز جزئیاتی درباره قرارداد احتمالی که میان او و کاتالان‌ها بسته خواهد شد، منتشر نشده است. در همین حال گفته می‌شود که یکی از دلایل آلوز برای ماندن در نیوکمپ، تمایل فرزندان او به ماندن در مرکز ایالت کاتالونیاست.

مدیربرنامه‌های آلوز که نامزد پیشین او هم بوده است، چندی پیش با قاطعیت از جدا شدن راه مدافع پیشین سویا از بارسلونا در پایان فصل جاری در پایان قرارداد او با آبی‌واناری‌ها خبر داد اما ظاهراً آلوز تصمیمش را عوض کرده است، ضمن اینکه لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا هم به شخصه خواهان ماندن این بازیکن برزیلی در جمع شاگردانش است و با قراردادن وی در ترکیب اصلی بارسا در بسیاری از بازی‌های این فصل علاقه‌اش را به او نشان داده است.

مورد دیگری که بارسلونا را به انجام تلاش مضاعف برای حفظ آلوز ترغیب می‌کند، محرومیت این باشگاه از خرید بازیکن جدید تا ماه ژانویه سال ۲۰۱۶ است، محرومیتی که نمی‌گذارد کاتالان‌ها جانشینی مناسب برای آلوز جذب کنند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.