سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: گرفتن ۹ امتیاز هم تضمینی برای قهرمانی سپاهان نیست، چون ما صدرنشین نیستیم.
رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شانس قهرمانی سپاهان در لیگ برتر اظهار داشت: من اعتقاد دارم شانس قهرمانی ما با دیگر مدعیان برابر است. برخی می‌گویند ما به خاطر بازی‌هایی که در پیش داریم، از شانس خوبی برخورداریم ولی باید بگویم که چنین چیزی را نمی‌توان به راحتی قبول کرد. ما هم اندازه خودمان شانس داریم و در حال حاضر هدف‌مان این است که از سه بازی بعدی ۹ امتیاز بگیریم.

وی در ادامه افزود: البته گرفتن ۹ امتیاز هم تضمینی برای قهرمانی سپاهان نیست، چون ما صدرنشین نیستیم. حالا باید منتظر بازی‌های فردا باشیم تا ببینیم دیگر رقیبان چه نتایجی را کسب خواهند کرد. با این حال برای قهرمانی تلاش می‌کنیم  و اگر می‌خواهیم شانس زیادی داشته باشیم باید سه بازی پایانی را ببریم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در خصوص بازگشت محرم نویدکیا و تأثیر او بر بازی سپاهان گفت: اگر محرم مصدوم نمی‌شد می‌توانستیم بیشتر از او استفاده کنیم. ما حتی حمودی و شجاع خلیل‌زاده را هم از دست دادیم. در واقع در ابتدای فصل یک سوم تیم را از دست دادیم و اگر این اتفاقات نمی‌افتاد الان وضعیت بهتری داشتیم.

خوروش با اشاره به تقدیر باشگاه سپاهان از فرهاد کاظمی تصریح کرد: این مربی دو بار سپاهان را قهرمان ایران کرد و نباید زحماتش را فراموش کنیم. باشگاه سپاهان این مسائل را همیشه در نظر می‌گیرد و این کلاس باشگاه ما را نشان می‌دهد. در این باشگاه حتی وقتی مدیرعامل تغییر می‌کند از مدیر قبلی تجلیل می‌شود.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.