مدافع راست تیم ملی فوتبال المپیک ایران می گوید این تیم می تواند به المپیک ۲۰۱۶ ریو صعود کند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یوسف وکیا درباره رقابت های تیم ملی المپیک ایران در دور گروهی رقابت های انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم بازی دوم خود را مقابل تیم خوب و جنگنده فلسطین پیروز شویم در حالی که آنها در نیمه اول تمام راه های گلزنی را بر روی ما بسته بودند.

وی ادامه داد: اما تیم المپیک ایران در نیمه دوم با صحبت هایی که کادر فنی انجام داد توانست سه بار دروازه فلسطین را باز کند و ما باید بدانیم که از روی نام تیم ها نمی شود آنها را برنده یا بازنده دانست و باخت و برد تنها در زمین رخ می دهد.

مدافع راست تیم ملی فوتبال المپیک ایران درباره سرمربی گری خاکپور در این تیم و اینکه آنها هیچ باختی را در رقابت های دوستانه و بازی های رسمی با این سرمربی ایرانی نداشته اند گفت: خاکپور بسیار با شخصیت است و از نظر فنی بسیار قوی است. او همیشه در تمرینات می گوید من از باختن بدم می آید و شما باید در همه بازی ها برنده باشید. من فکر می کنم بازیکنان تیم ملی همانند مربی شان دیگر از باخت بدشان آمده و به این باور رسیده اند که می شود در همه مسابقات پیروز شد.

وکیا با تاکید بر اینکه تیم ملی المپیک ایران می تواند در المپیک ۲۰۱۶ ریو حضور پیدا کند اظهار کرد: ابتدا با همت خودمان و سپس با دعای خیر مردم انشاء الله به هدفی که داریم می رسیم و خدا را شکر که بازیکنان تیم تجربه کافی را دارند و اکثر آنها در تیم باشگاهی شان در ترکیب ثابت قرار دارند. امیدوارم با توکل به خداوند و بدون اینکه با بدشانسی روبرو شویم بتوانیم در المپیک ریو حضور داشته باشیم.

وی همچنین معتقد است که دیگر از روی نام تیم ها نمی شود نتایج را پیش بینی کرد هر چند که سرمربی و بازیکنان تیم به این باور رسیده اند که می توانند بدون باخت فوتبال بازی کنند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.