مهاجم تیم فوتبال امید کشورمان گفت: وظیفه من پوشیدن پیراهن مقدس ایران است و فرقی نمی‌کند در تیم امید باشم یا تیم ملی بزگسالان.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار آزمون در حاشیه تمرین عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال امید گفت: ابتدا فرا رسیدن سال جدید و عید نوروز را به مردم ایران تبریک می گویم و امیدوارم که سال خوب و خوشی پیش رو داشته باشند.

وی افزود: با تصمیم فدراسیون فوتبال از صبح امروز در اردوی تیم امید حضور پیدا کردم و در خدمت این تیم خواهم بود.

مهاجم تیم امید در خصوص وضعیت خودش گفت: خوشبختانه از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارم و با تمام وجود در خدمت تیم امید خواهم بود‌.

آزمون در خصوص حضور در اردوی تیم امید و شرکت در بازی های مرحله مقدماتی المپیک گفت: وظیفه من پوشیدن پیراهن مقدس ایران و جنگیدن برای موفقیت و سربلندی نام کشورم است. فرقی نمی‌کند که در تیم ملی بزرگسالان باشم یا تیم امید و در حال حاضر با تصمیم فدراسیون فوتبال در خدمت تیم امید خواهم بود.

وی در خصوص بازی های مرحله مقدماتی و شانس صعود تیم ایران گفت: بازی های سختی پیش روی تیم امید است و به هیچ وجه نباید حریفی را دست کم بگیریم. خوشبختانه تیم امید شرایط خوبی دارد و بازیکنان و کادرفنی نهایت تلاش خودشان را انجام خواهند داد تا با کسب بهترین نتایج از این مرحله صعود کنیم و عیدی بزرگی به مردم ایران بدهیم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.