سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن به شاگردانش هشدار داد برای اینکه مقابل تیم تحت‌هدایت لوئیز فن‌خال به پیروزی برسند باید حمله کنند و در دفاع بی‌نقص باشند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس امشب (دوشنبه) تیم فوتبال آرسنال در حالی در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف منچستریونایتد می‌رود که در لیگ برتر با ۷ پیروزی در ۸ بازی اخیر خود به مکان سوم جدول رده‌بندی صعود کرده و یک پله بالاتر از شیاطین سرخ جای دارد. یکی از پیروزهای توپچی‌های لندن به برتری ۲ بر صفر برابر منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی در ماه ژانویه ۲۰۱۵ برمی‌گردد.

ونگر در آستانه دیدار شاگردانش برابر شیاطین سرخ با یادآوری پیروزی بر من‌سیتی گفت: در بازی با منچسترسیتی ما گل اول را به ثمر رساندیم و سپس در لاک دفاعی فرو رفتیم چون آنها حالت تهاجمی‌تری گرفتند ولی اینکه دوشنبه چه تیمی گل اول را خواهد زد نمی‌توان پیش‌بینی کرد. به طور حتم هر ۲ تیم تلاش می‌کنند تا پیش از رقیب خود گلزنی کنند پس این بدین معناست که آرسنال باید حمله کند و در دفاع بی‌نقص عمل کند.

سرمربی فرانسوی توپچی‌ها در ادامه عنوان کرد: باید بازی با شیاطین سرخ را آنالیز کنیم و ببینیم در نیمه زمین خودی مالکیت توپ را بر عهده خواهیم داشت یا در نیمه زمین حریف؟ اگر مالکیت توپ را در زمین خودمان در اختیار داشته باشیم به نوعی مالکیت کاذب خواهد بود. هنوز هم فکر می‌کنم مالکیت توپ نقش مهمی در بازی دارد و نمی‌توان گفت که نمی‌خواهیم  توپ را در اختیار داشته باشیم.

ونگر ۶۵ ساله در پایان خاطرنشان کرد: البته گاهی اوقات نمی‌توانید توپ را تحت‌کنترل داشته باشید چون حریف‌تان در این کار بهتر از شما عمل می‌کند. گاهی وقتی که شما با نتیجه یک بر صفر یا ۲ بر صفر از حریف‌تان پیش می‌افتید طبیعی است که تیم برای حفظ نتیجه در کارهای دفاعی تمرکز کند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.