هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: مقابل پاختاکور بازی بسیار خوبی ارائه کردیم و در این دیدار فقط در کسب نتیجه ناموفق بودیم.
وحید امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در رابطه با شکست نفت تهران مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: بازی خیلی سختی در ازبکستان داشتیم. آنها تیم بسیار خوبی بودند. بازیکنان جوان و با تجربه ما بازی خوبی انجام دادند اما متأسفانه نتیجه باب میل ما نبود. می‌توانستیم در مسابقه سه امتیاز را کسب کنیم اما متأسفانه یک امتیاز هم نصیب ما نشد. در بازگشت در تهران تمرینات مناسبی انجام دادیم و آماده دیدار مقابل العین امارات هستیم.

وی در رابطه با اینکه گفته می‌شود نفت تهران یک مقدار بی‌تجربه است، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم منظور از کم تجربگی چیست؟ اکنون چند هفته متوالی است که تیم ما در صدر جدول قرار دارد. به هر حال در فوتبال اتفاقات زیادی می‌افتد یک زمان شما یک بازی را تا دقایق زیادی با یک گل حفظ می‌کنید و یک زمان هم نتیجه را از دست می‌دهید این خاصیت و ذات فوتبال است. بازی با پاختاکور درس خوبی برای ما در ادامه مسابقات شد.

امیری در رابطه با اینکه نمایندگان ایران مقابل تیم‌های ازبکستانی دچار مشکل شدند، اظهار داشت: نمی‌توان دو بازی را ملاک قرار داد مگر تیم ملی در ازبکستان تیم ملی ازبکستان را شکست نداد. شما اگر به بازی ما و دیدار تراکتورسازی مقابل نسف‌قرشی نگاه کنید می‌بینید که هم ما و هم تراکتورسازی چقدر خوب بازی کردیم و حقمان باخت نبود. این صحبت‌ها فقط در حد حرف است در غیر این‌صورت فوتبال ما بسیار پیشرفته‌تر از ازبکستان است.

هافبک نفت تهران در ادامه در رابطه با میزان شناختش از تیم العین، خاطرنشان کرد: العین در آسیا یک تیم شناخته شده و قدرتمند است، آنها از آساموا ژیان ، عبدالرحمن و چهار دفاع تیم ملی امارات بهره می‌برد. این تیم‌ها هزینه زیادی انجام می‌دهند و پتانسیل بسیار بالایی دارند. به هر حال ما هم تیم قدرتمندی هستیم و امیدواریم که بتوانیم با کسب نتیجه مقابل العین به مرحله بعد صعود کنیم. ما قطعاً از گروه‌مان صعود می‌کنیم و اگر اول نشویم به عنوان تیم دوم صعود خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه باخت در دیدار اول کار این تیم را برای صعود دشوار کرده است، عنوان کرد: دو بازی متوالی در تهران داریم. اگر العین و الشباب را شکست دهیم شرایط ما خوب می‌شود. ۶ امتیاز پیش رو اهمیت بسیار زیادی دارد و می‌تواند به ما کمک کند.

امیری در پایان گفت: باز هم از هواداران خوب ایرانی درخواست می‌کنم مثل بازی با الجیش قطر به ورزشگاه بیایند و تیم نفت را مورد حمایت قرار دهند. بازی‌های ما در آسیا مثل مسابقات ملی است و اهمیت زیادی دارد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.