مدیر روابط عمومی باشگاه رئال مادرید معتقد است که به دلیل شکست سنگین رئال از اتلتیکو نمی‌توان سیمئونه را بهتر از آنچلوتی دانست.
به گزارش خبرگزاری فارس، امیلیو بوتراگوئنیو پس از شکست چهار بر صفر رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید اظهار داشت: برای هواداران متأسفیم. این نتیجه‌ای بود که انتظارش را نداشتیم اما این اتفاق‌ها می‌افتد. باید هر چه زودتر نتیجه را جبران کنیم. باید متحد باشیم تا به سطح همیشگی برسیم. اتلتیکو مادرید از همه جهت بهتر از ما بود.

وی ادامه داد: آنها در چهار دقیقه دو گل زدند و خیالشان کاملا راحت شد. آنها عالی دفاع کردند. هیچ چیز به سود ما نبود و آنها نتیجه بسیار خوبی به دست آوردند؛ نتیجه‌ای که شایستگی‌اش را داشتند.

مدیر ورزشی رئال مادرید خاطرنشان کرد: واقعا هیچ چیزی برای ما خوب کار نکرد. بازیکنان بسیار خوبی داریم اما هیچ موقعیتی برای گلزنی خلق نکردند. اتلتیکو عالی دفاع کرد و ساختار بسیار سازمان یافته‌ و حرکاتی طراحی شده داشت.

وی اضافه کرد: این مسابقات به جز امروز بسیار پایاپای هستند و جزئیات نتیجه آنها را رقم می‌زند. نمی‌توانید بگویید که سیمئونه همیشه بهتر از آنچلوتی است. واقعا برای هواداران ناراحتیم.

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )