مدیرفنی باشگاه الاهلی گفت: زلاتکو کرانچار به عنوان سرمربی جدید این تیم عصر امروز وارد دوحه می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، سایت قطری الکاس روز گذشته در خبری عنوان کرد که با پایان کار میلان ماچالا، سرمربی الاهلی قطر با این تیم، زلاتکو کرانچار، سرمربی سابق سپاهان هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت، اما نکته جالب زمانی بود که سایت باشگاه الاهلی صبح امروز در خبری ضمن اعلام خبر انتخاب سرمربی جدید، از حضور زلاتکو دالیچ در این تیم خبر داد و حتی عکس این مربی را نیز به عنوان سرمربی جدید در خبر خود کار کرد.

نکته جالب اینکه سایت الکاس که این سایت نیز روز گذشته ابتدای به امر از انتخاب دالیچ خبر داده و سپس خبر خود را اصلاح کرده بود امروز همچنان روی خبر انتخاب کرانچار اصرار ورزیده و در خبری که دقایقی پیش روی خروجی خود آورده است، ضمن اعلام ساعت دقیق ورود کرانچار به دوحه، سوابق کامل این مربی را نیز بررسی کرد.

در ادامه خبرنگار فارس با جاسم عبدالله، مدیرفنی باشگاه الاهلی در خصوص این موضوع به گفت و گو پرداخت که وی در این خصوص به فارس گفت: سرمربی جدید الاهلی که  قرار است امروز وارد دوحه شود، زلاتکو کرانچار است که سابقه حضور در سپاهان را دارد.

وی ادامه داد: البته هنوز با این مربی قرارداد نبسته‌ایم و قرار است پس از مذاکرات و رسیدن به توافق با وی، سکان هدایت الاهلی را به این مربی کروات بسپاریم.

در زیر عکس اخبار منتشر شده در سایت‌های قطری و سردرگمی آنها به خوبی نمایان است:

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.