سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی می‌گوید که پس از شکست و حذف غیرمنتظره تیمش از جام حذفی انگلیس، هیچ انتقادی از بازیکنان خود انجام نداده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو ادعا کرد که پس از شکست خانگی تحقیر‌‌آمیز شاگردانش برابر بردفورد دسته دومی در دور چهارم جام حذفی انگلیس، از آنها انتقاد نکرده است و به بازیکنانش چیزی در خصوص عملکرد ضعیف‌شان در این دیدار نگفته است. مورینیو که روز پس از بازی اعتراف کرده بود این شکست یکی از بدترین باخت‌های دوران مربیگری‌اش بوده است، در پاسخ به این سؤال که در خصوص این بازی به بازیکنان خود چه چیزی گفته است، اظهار داشت: هیچ چیز. حتی یک کلمه. آن موقع، زمان مناسبی برای حرف زدن با آنها نبود.

مورینیو ادامه داد: من فکر نمی‌کنم که بازیکنانم ضعیف بازی کرده باشند، چون شیوه‌ بازی‌شان که آنها را ۲ بر صفر پیش انداخت نشان می‌داد کاملاً راحت هستند اما گلی که بردفورد پس از ۴۰ دقیقه به ثمر رساند این تیم را به بازی برگرداند و پس از آن اتفاقاتی رخ داد که توضیح‌شان دیگر سخت بود. یکسری گل‌ها بود که ما باید می‌زدیم، یکسری گل‌ها هم بود که باید دریافت می‌کردیم. می‌خواهید بدانید که آیا من خودم را بابت این شکست مقصر می‌دانم؟ بله. من خودم را همان اندازه مقصر می‌دانم که بازیکنانم مقصر بوده‌اند. فکر می‌کنم که همه ما باید مسئولیت این باخت را برعهده بگیریم اما اگر من سرمربی تیم هستم، مسئولیتم بیشتر است.

آقای خاص تأکید کرد: شاید بازیکنان ما وقتی که ۲ بر صفر پیش افتادند دیگر بازی را تمام شده دانستند اما در پایان نیمه نتیجه ۲ بر یک بود و من بین دو نیمه به آنها خطری که ما را تهدید می‌کند، گوشزد کرده بودم. ما درباره شیوه بازی آنها صحبت کردیم و همان حرف‌هایی را که پیش از بازی زده بودیم، تکرار کردیم. شاید شما باورتان نشود اما ما برای این بازی همانطور خودمان را آماده کردیم که برای بازی‌های لیگ برتر خود را مهیا می‌کنیم، با همان قدرت، تمرکز، تحلیل‌ها و آنالیز حریف. ما دقیقاً شبیه به بازی‌های لیگ برتر برای این دیدار آماده شده بودیم.

سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندن عنوان کرد: ما برای بردفورد احترام قائلیم، حداقل می‌توانم بگویم که من برای این تیم احترام قائلم و این را با شیوه آماده کردن تیم برای این بازی ثابت کردم. با این حال فکر می‌کنم که بازیکنانم بین دو نیمه تصور می‌کردند در نیمه دوم گل‌های بیشتری خواهند زد اما وقتی بازی مساوی شد، همه چیز دیوانه کننده شد.

بدون مهره‌های کلیدی مانند جان تری، نمانیا ماتیچ و برانیسلاو ایوانوویچ که به همه آنها استراحت داده شده بود، آبی‌پوشان لندن نتوانستند برابر ضدحملات برفورد در نیمه دوم تاب بیاورند اما مورینیو باز هم تأکید داشت که به قدرت تیمش ایمان دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا غیبت جان تری در شکست تیمش تأثیرگذار بوده است، گفت: خیر. ما بازی‌های زیادی را بدون جان انجام داده‌ایم. تقریباً در تمام بازی‌های خود در جام‌های حذفی بدون جان بازی کرده‌ایم. برابر بولتون، مقابل شروزبری و واتفورد، جان تری در ترکیب نبود و ما به خوبی با شرایط کنار آمدیم. من به تیمم اعتماد دارم. اگر تغییری در تیم ایجاد کنم به این خاطر نیست که از تیم ناامید شده‌ام و عملکرد تیم بد بوده است. حالا برای شما آسان خواهد بود درک کنید که چرا تقریباً در تمام بازی‌ها من با ترکیبی مشابه تیم را به میدان می‌فرستم و تغییرات زیادی در آن به وجود نمی‌آورم. من به دنبال ایجاد ثبات در تیم هستم. شاید الان شما بهتر متوجه این موضوع شوید. من زیاد درباره این موضوع حرف نمی‌زنم. این تیم من است. بگذارید پیش برویم.

مورینیو در پایان تصریح کرد: نتیجه‌ای که در بازی برابر بردفورد رقم خورد، تغییری در برنامه‌های ما برای بازه نقل‌وانتقالات ایجاد نخواهد کرد. من از تیمی که دارم راضی هستم. این چلسی همیشه به عملکرد و آمارش و اینکه قانون بازی جوانمردانه مالی را در نظر داشته، به خود بالیده است. ما نمی‌توانیم به بازار نقل‌وانتقالات برویم و پول خرج کنیم. من کاملاً در کنار باشگاه هستم و با برنامه‌های آن موافقم و فکر نمی‌کنم که فعالیتی در بازار نقل‌وانتقالات داشته باشیم مگر اینکه کسی برای ما فرصت خرید ایجاد کند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.