مهاجم جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از این تیم به عنوان شناسنامه فوتبال جنوب یاد کرد.
جهانگیر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد حضورش در صنعت نفت آبادان گفت: بعد از اتفاقاتی که در پیکان رخ داد، در نهایت از این تیم جدا شدم. من به خاطر آقای عیسی‌زاده (مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان) تصمیم گرفت به این باشگاه بیایم، این درحالی است که دو سه پیشنهاد خوب از تیم‌های دسته اولی و یک پیشنهاد هم از لیگ برتر داشتم. البته من دوست نداشتم برای بازی در لیگ برتر تن به هر کاری بدهم و از انتخاب نفت خوشحالم.

وی ادامه داد: نفت در حال حاضر در رده دوم قرار دارد و شرایط خوبی بر تیم حاکم است. ما با تیم‌های مدعی در زمین خودمان بازی داریم و این کمک می‌کند که بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم. نفت آبادان شناسنامه فوتبال جنوب است و حیف است با این همه هوادار در لیگ برتر نباشد. شک نکنید که فصل بعد در لیگ برتر خواهیم بود.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان در مورد دوری‌اش از لیگ برتر گفت: من سال گذشته هم با چنین شرایطی مواجه شدم و به پیکان رفتم که در آن تیم با زحمات بچه‌ها و فرهاد کاظمی به لیگ برتر آمدیم. قرار نیست برای همیشه از لیگ برتر دور باشم. سن و سال زیادی ندارم و می توانم بازهم در لیگ برتر بازی کنم. من اطمینان دارم که نفت آبادان به لیگ برتر می‌آید و همین موضوع باعث شد این تیم را انتخاب کنم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.