سرمربی جالوروسی به هواداران این تیم وعده داد که در پایان فصل جاری حداقل یک عنوان قهرمانی برای آنها به ارمغان بیاورد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، رودی گارسیا در آغاز سال ۲۰۱۵ به هواداران رم گفت که روی اضافه شدن حداقل یک جام قهرمانی به ویترین افتخارات جالوروسی که می‌تواند در سری A،‌ جام حذفی ایتالیا یا لیگ اروپا باشد، حساب کنند.

گارسیا در گفت‌وگو با نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا گفت: من از عملکرد تیمم تا این مقطع از فصل راضی‌ام. رم باشگاه بزرگی است اما هرگز ثبات نداشته است. من به خاطر اینکه در تیمم بازیکنانی مانند مسی یا رونالدو نیست، شکایتی ندارم اما واقعاً امیدوارم که فصل آینده ما بتوانیم ترکیب تیم را ارتقا دهیم. بودجه همه چیز نیست اما کافی است به ترکیب تیمی مانند اتلتیکومادرید نگاه کنید.

رم در شرایطی سال ۲۰۱۵ را سه‌شنبه شب با بازی برابر اودینزه آغاز می‌کند که دو نفر از مهره‌های کلیدی‌اش، ژروینیو و سیدو کیتا برای حضور در جام ملت‌های آفریقا به اردوی تیم‌های ملی خود پیوسته‌اند.

گارسیا در این خصوص اظهار داشت: می‌دانستم که این تورنمنت قرار است، برگزار شود و این دو بازیکن را برای مقطعی در اختیار نخواهیم داشت.

وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره آینده ماتیا دسترو، هافبک ایتالیایی رم هم عنوان کرد: دسترو در رم خواهد ماند.

سرمربی فرانسوی جالوروسی درباره برنامه تیمش در پنجره نقل‌وانتقالات هم گفت: به نظر من رم در مسیر درستی در حال حرکت است و این فصل من حداقل یک جام می‌خواهم. من آدم جاه‌طلبی هستم و گاهی اوقات از حد انتظار فراتر می‌روم، اگرچه باید اعتراف کنم که حضور در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل انرژی زیادی از ما گرفت.

گارسیا سپس به تمجید از فرانچسکو توتی، کاپیتان کهنه‌کار رم پرداخت و تصریح کرد: کسب یک جام می‌تواند راه خوبی برای زیباتر کردن دوران بازیگری توتی باشد، چرا که به عنوان کاپیتان تیم و در سن ۳۸ سالگی او هنوز در اوج است. من نمی‌توانم از توتی انتظار داشته باشم برای ما هر فصل ۱۵ گل بزند اما تا زمانی که او دست از دویدن نکشد من از خودم این سؤال را که رم بدون توتی چگونه خواهد بود، نمی‌پرسم.

وی همچنین تصریح کرد: من فقط امیدوارم پایان دوران بازیگری‌اش شایسته آنچه که او انجام داده است، باشد. بگذارید امسال ما قهرمان شویم تا سال آینده او به شیوه‌ای که سزاوارش است، بازنشسته شود. در تمام دوران حضورم در فوتبال هرگز بازیکنی به بااستعدادی و پختگی توتی ندیده‌ام.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.