سخنگوی باشگاه استقلال از مشخص شدن وضعیت آندرانیک تیموریان پس از بازی این تیم در هفته هفدهم لیگ برتر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال، سید سعید افجه‌ای درباره آخرین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در ابتدای این جلسه گزارش کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال با توجه به جلساتی که برگزار شده بود از طرف این کمیته قرائت شد و به استماع تمامی اعضا رسید. مقرر شد با هماهنگی تمام مسئولان، کادر فنی و در أس آنها امیر قلعه‌نویی، در رابطه با موضوع ورودی و خروجی‌های تیم از جمله وضعیت آندرانیک تیموریان، در نیم‌فصل بعد از برگزاری دیدار با استقلال خوزستان و همچنین وضعیت تیم فوتبال مشخص و رسانه‌ای شود.

وی افزود: در این مدت تا روز بازی هماهنگی لازم توسط مدیرعامل و سرمربی با بازیکنانی که مدنظر باشگاه هستند، انجام خواهد شد.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره روند خصوصی‌سازی باشگاه تصریح کرد: در ادامه جلسه با توجه به اهمیت موضوع خصوصی‌سازی، مذاکرات مفصلی انجام گرفت و در مورد نهایی شدن صورت‌های مالی و ارائه این صورت‌ها به سازمان خصوصی‌سازی تبادل‌نظر انجام شد.

افجه‌ای ادامه داد: بحث بعدی اعضای هیئت مدیره درباره بودجه باشگاه بود. بودجه‌بندی و نحوه تأمین بودجه برای نیم‌فصل دوم و نقل‌وانتقالات نیم‌فصل نیز از موضوعاتی بود که در دستور کار اعضای هیئت مدیره قرار گرفت.

وی درباره بحث تیم‌های پایه‌ای استقلال و مشکلات مالی آنها گفت: در این جلسه مدیر تیم‌های پایه درباره مشکلات تیم‌های پایه و وضعیت کلی آنها توضیحاتی را ارائه کرد و انشاء‌الله در آینده نزدیک با همت اعضای هیئت مدیره این مشکلات برطرف خواهد شد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.