یکی از اعضای کمیته انضباطی یوفا اعلام کرد به احتمال فراوان دیدار نیمه‌تمام صربستان - آلبانی در زمینی بی‌طرف از و ابتدا برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنجالی که در دقایق میانی بازی سه‌شنبه گذشته تیم‌های صربستان و آلبانی در گروه I از مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۶ در ورزشگاه پارتیزان شهر بلگراد رخ داد باعث شد تا داور مسابقه بازی را متوقف و آن را به حالت تعلیق در آورد. این جنجال در پی به اهتزاز در آمدن پرچم کوزوو بر فراز این ورزشگاه توسط هواداران آلبانی کلید خورد و در نهایت منجر به توقف بازی شد.

رادولف رپگا، عضو کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) و دبیرکل اتحادیه فوتبال جمهوری چک در خصوص محرومیت‌های احتمالی که برای این دو تیم در نظر گرفته خواهد شد، به روزنامه «Kurir» چاپ بلگراد گفت: در اواسط ماه نوامبر (اواخر آبان ماه) حکم نهایی در خصوص پرونده جنجال بازی صربستان - آلبانی را اعلام خواهیم کرد، چرا که مسائل مربوط به این بازی پیچیده است. در تاریخ ۲۳ اکتبر (یکم آبان) تنها تکلیف این بازی نیمه‌تمام مشخص خواهد شد ولی تصمیم‌گیری در خصوص جریمه‌های احتمالی نیاز به زمان بیشتری دارد.

وی در ادامه افزود: به نظرم هم تیم ملی صربستان و هم تیم ملی آلبانی به شدت مورد تنبیه قرار خواهند گرفت و جریمه‌های سنگینی در انتظار اتحادیه‌های فوتبال دو کشور خواهد بود. بازی رفت هم که نیمه‌تمام باقی ماند به احتمال فراوان از ابتدا در ورزشگاهی بی‌طرف و پشت درهای بسته برگزار می‌شود. بازی برگشت دو تیم نیز در آلبانی برگزار نخواهد شد و آنها در زمینی بی‌‌طرف به مصاف هم می‌روند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.