سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن گفت: مشخص خواهم کرد که چه کسانی در فدراسیون فوتبال ارتباطی کار می‌کنند و با سهل‌انگاری به کار خود ادامه می‌دهند.
بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص صحبت‌های مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال خوزستان اظهار داشت: من اصلاً‌ او را نمی‌شناسم باید بگویم که او بهتر است اطلاعاتش را بهتر کند. علی لطیفی برای بار اول است که اخراج می‌شود. من در مورد صحبت‌هایی که کردم، خودم باید جوابگو باشم بهتر است او به دنبال فرافکنی نباشد.

وی افزود: بهتر است این آقا به دنبال صحبت‌های هفته گذشته سرمربی تیم‌شان باشد که تمام ارکان وزارت وزش و مسئولان فدراسیون را زیر سؤال برد. آنها می‌خواهند به خاطر نتایج ضعیفی که کسب کردند فرافکنی کنند. زمین و زمان را به هم دوختند تا نتیجه بگیرند.

سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن، با اشاره به اتفاقات دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان یادآور شد: کولی‌بالی در دیدار مقابل پرسپولیس باید از زمین بازی اخراج می‌شد،‌ متأسفانه پس از بازی هم فدراسیون نسبت به حرکت او هیچ واکنشی نشان نداد و منجر شد که این بازیکن در بازی روز گذشته به اسطوره فوتبال ایران فحاشی کند. ویسی می‌گوید که این بازیکن فرانسوی حرف می‌زند، حالا جالب است که چرا پزشک تیم جلوی دهان کولی‌بالی را می‌گیرد که بیش از این فحش ندهد.

ابوالقاسم‌پور افزود: ویسی از ابتدای بازی شروع به پرخاشگری به داور کرد، فیلم این موضوع هم وجود دارد. داور دو پنالتی برای ما نگرفت و پنالتی دوم هم که به ضرر ما اعلام کرد، خطا نبود. مهدی ممبینی شگردش تمارض و پنالتی گرفتن است که با توجه به اینکه داور کم‌تجربه‌ای را برای بازی ما انتخاب کرده بودند او خطا اعلام کرد. برای همه ثابت شده که ممبینی به دنبال تمارض است، در هر صورت ما تیم اخلاق‌گرایی هستیم و استیلی هم حجب و حیا دارد حتی اگر روی نیمکت ما اعتراض می‌کنیم به آرامش دعوت‌مان می‌کند، در هر صورت ما به خاطر برخورد کولی‌بالی جداگانه از او شکایت خواهیم کرد.

وی در مورد درگیری عابدزاده با یکی از خبرنگاران تصریح کرد: عابدزاده عصبانی بود و چندین بار هم به آن خبرنگار تذکر داده بود که دوربین فیلمبرداری‌اش را نیاورد. به هر حال قرار شد که ما یک دوربینی برای او بخریم و از او عذرخواهی کردیم. سرپرست راه‌آهن در مورد صحبت‌های حسن‌زاده مبنی بر اینکه رأی آندرانیک تیموریان و ویسی همزمان صادر نشده، گفت:‌ من روز قبل از بازی با حسن‌زاده صحبت کردم و از او در مورد رأی ویسی پرسیدم که اعلام کرد ما دو روز پیش رأی را صادر کرده‌ایم چگونه است که رأی تیموریان روز قبل از بازی استقلال اعلام می‌شود اما این مسئله برای ویسی اتفاق نمی‌افتد. من به آقای نبی زنگ زدم که او در مالزی بود و بعد با آیت‌اللهی صحبت کردم که گفت نامه‌ای در  کارتابل من وجود ندارد.

وی افزود:‌ نمی‌دانم در فدراسیون چه اتفاقی می‌افتد آنها اتوماسیون اداری ندارند؟ هرکسی دوست داشته باشد نامه را می‌برد؟ من این موضوع را پیگیری خواهم کرد و مشخص می‌کنم که چه افرادی در فدراسیون کار می‌کنند و چه کسانی با چه اشخاصی ارتباط دارند و ارتباطی کار می‌کنند. این را تعیین می‌کنند که چه افرادی دارند سهل‌انگاری می‌کنند.

ابوالقاسم‌پور با اشاره به محرومیت مربی آلمانی راه‌آهن تصریح کرد: چطور زمانی که مربی خارجی‌مان را محروم کردند مرا با زور به بانک تجارت بردند تا یک میلیون را برای او پرداخت کنم. ساعت ۲ بعد از ظهر بود که من با کلی التماس به مأمور بانک گفتم که این پول را بریزد آنها با ماشین فکسی را به ورزشگاه ثامن‌الحجج آوردند، دو ساعت با آن دستگاه کار کردند تا فکسی برسد، بعد اعلام کردند که مربی ما محروم شده است در حالیکه حکمش همان روز اعلام شده بود. اما در قضیه ویسی که می‌توانست همان روز حکم اعلام شود این اتفاق رخ نداد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.