سرمربی تیم صبای قم گفت: تراکتورسازی ۷ بازیکن لیگ برتری جذب کرده است که این تعداد فقط برای تیم‌های تازه لیگ برتری شده مجاز است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این هفته باید با یکی از تیم‌های خوب لیگ برتری بازی کنیم. تراکتورسازی تیم خوبی است و بازیکنان جوان و تنومندی در اختیار دارد که یک مربی جوان و با انگیزه هدایت آنها را برعهده دارد. 

وی افزود: کار ما برای بازی فردا سخت است، تراکتور از شرایط میزبانی استفاده می‌کند و با حضور هواداران پرشورش برای کسب پیروزی در این دیدار حاضر می‌شوند.

سرمربی تیم صبای قم خاطرنشان کرد: فردا سعی می‌کنیم بازی خوب و منطقی انجام دهیم تا بتوانیم نتیجه بازی را به نفع خودمان رقم بزنیم و حداقل با دست پر از تبریز برگردیم.

مرفاوی تصریح کرد: امیدوارم بازی خوبی از دو تیم ببینیم و هواداران یک دیدار فنی از هر دو تیم ببینند و راضی از ورزشگاه بروند و ما هم بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم. 

سرمربی تیم صبای قم در پاسخ به اینکه غایبان صبا برای بازی فردا چه کسانی خواهند بود، گفت: برای دیدار مقابل تراکتور مصدوم و محروم نداریم و بازیکنانمان مشکل خاصی ندارند. شرایط روحی و روانی مناسبی داریم و این انگیزه را داریم که با ارائه یک بازی خوب امتیازات لازم را کسب کنیم. 

وی ادامه داد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که شرایط خوبی در جدول رده‌بندی داشته باشیم و روند کنونی را ادامه دهیم. با توجه به اینکه بازیکنان باتجربه را در کنار بازیکنان جوان استفاده می‌کنیم امیدواریم این ترکیب شرایط خوبی برای ما ایجاد کند. 

مرفاوی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر شناختش نسبت به تراکتورسازی گفت: شناخت خوبی نسبت به این تیم داریم. تراکتورسازی نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشته و بازیکنان جوانی به خدمت گرفته است که این بازیکنان پرانگیزه هستند و روحیه بالایی دارند. این بازیکنان می‌توانند برای هر حریفی مشکل‌ساز باشند. 

سرمربی تیم صبای قم در پاسخ به اینکه چرا هواداران استقبال کمتری از بازی‌های لیگ برتر دارند، خاطرنشان کرد: این شرایط سال گذشته نیز وجود داشت و سکوهای ورزشگاه‌ها خالی بود. تیم‌های پرطرفداری مثل تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس که در هر دیدار تماشاگران زیادی دارند باید امکانات خوبی در اختیار آنها قرار دهند تا آنها در ورزشگاه با مشکل روبه‌رو نشوند.

وی با اشاره به اینکه تراکتورسازی ۷ بازیکن  لیگ برتری جذب کرده است، افزود: من نمی‌خواهم بگویم که این تیم تخلف انجام داده است ولی تعداد بازیکنان لیگ برتری جذب شده در این تیم ۷ نفر است که این تعداد فقط برای تیم‌های تازه صعود کرده مجاز است. البته شاید راهی وجود دارد که ما از این راه بی‌خبریم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.