هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که برای بازگشت به ملوان هیچ تماسی با مسئولان این تیم نگرفته است.
مهدی دغاغله در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست پرسپولیس مقابل ملوان گفت: نمی‌دانم چرا این اتفاقات رخ می‌دهد. وقتی از خانه بازی را می‌دیدم کلی حرص خوردم و اعصابم خُرد شد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم کاملاً سوار بر بازی بودیم و حتی توپ را هم به تیر دروازه زدیم اما چه فایده؟! واقعاً دیگر حرفی برای ماندن وجود ندارد و نمی‌دانم باید چه بگویم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش هم خاطرنشان کرد: امیدوارم هرچه زودتر به شرایط بازی برسم و بتوانم به پرسپولیس کمک کنم. دلم برای بازی کردن تنگ شده و تشنه این هستم تا با پیراهن پرسپولیس به میدان بروم.

دغاغله در واکنش به اظهارنظر نصرت ایراندوست پس از بازی پرسپولیس و ملوان که گفته بود او و فشنگچی با همکارانش تماس گرفتند و اعلام کردند می‌خواهند به ملوان برگردند، عنوان کرد: چرا ایراندوست این حرف را زده است؟ من زنگ زدم و گفتم می‌خواهم برگردم؟! من هیچ وقت چنین کاری انجام نمی‌دهم و ایشان از خودش این حرف‌ها را می‌گوید.

وی ادامه داد: من با کسی تماس نگرفتم و چنین حرفی هم نزدم. نمی‌دانم ایراندوست چه فکری کرده و این حرف‌ها را زده است. فقط ایشان بگوید من به چه کسی زنگ زدم که خودم خبر ندارم! این موضوع کذب محض است.

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )