هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر من پنالتی اعلام شده به سود تیم سپاهان از سوی داور مسابقه کمی سختگیرانه بود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آندرانیک تیموریان پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط بازی به گونه‌ای بود که ما به گل رسیدیم اما بعد از آن یک ضربه پنالتی سختگیرانه از سوی آقای فغانی اعلام شد. به هر حال آقای فغانی سختگیرند!

این بازیکن ملی‌پوش ادامه داد: در ادامه مسابقه گل دوم نیز از سوی سپاهان وارد دروازه ما وارد شد که به نظرم این گل آفساید بود. البته من آن را به دقت ندیدیم. با این وجود اعتقاد دارم ما وقت جبران داریم و می‌توانیم بار دیگر با قدرت به لیگ برگردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شرایط استقلال به حد مطلوب کادرفنی و بازیکنان تیم رسیده است، گفت: در حال حاضر دو سه هفته از مسابقات گذشته و شرایط تیم خوب است اما می‌تواند هم بهتر باشد. من به تیم خودمان امیدوارم و اطمینان دارم که در آینده می‌توانیم بهتر باشیم. 

هافبک تیم استقلال با اشاره به برد سپاهان در این مسابقه تصریح کرد: ما در این بازی خوب بودیم اما سپاهان هم تیم خوبی بوده و بهتر از ما بازی کرد و به نظرم با این شکست هیچ چیز برای ما تمام شده نیست.

تیموریان درباره ضربه ایستگاهی او که وارد دروازه تیم سپاهان نشد، خاطرنشان کرد: ما روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم امابه هر حال نتوانستیم از ضربات استفاده کنیم و سپاهانی‌ها در استفاده از ضربات ایستگاهی بهتر از ما عمل کردند و توانستند به گل برسند.

وی خاطرنشان کرد: باز هم می‌گویم که بازی خیلی خوبی بود و بازیکنان ما خوب ظاهر شدند اما نتوانستیم به پیروزی برسیم. قطعاً در بازی‌های آینده این نتیجه را جبران می‌کنیم.

تیموریان در مورد اینکه چرا هنوز به شرایط ایده‌آل خود نرسیده است، گفت: من تازه از مسابقات جام جهانی بازگشته‌ام و بدنم خیلی خسته است. به تمرینات آماده‌سازی ابتدای فصل هم نرسیدم و هنوز هم آمادگی صددرصدی ندارم، چرا که تنها در دو بازی برای استقلال بازی کردم. بدون شک رفته‌رفته بهتر می‌شوم و تلاش می‌کنم به آنچه حد ایده‌آل من است، نزدیک شوم.

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )