نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: باید هرچه زودتر تکلیف بازیکنانی که کارت معافی آنها مسئله‌دار بوده حل شود.
سیدشریف حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اینکه گفته می‌شود قانونی در مجلس وجود دارد که اگر فرد از هر طریق کارت پایان خدمت خود را گرفته باشد و مدت ۵ سال از آن سپری شده باشد کسی نمی‌تواند به آن ایراد بگیرد، اظهار داشت: من باید این قانون را بررسی کنم، اینکه تخلفی انجام شود از دو منظر باید مورد توجه قرار گرفته شود اول اینکه اگر بحث فقط در فوتبال است باید کمیته انضباطی حکم آن را بدهد اما اگر بحث خارج از فوتبال است مدعی‌العموم آن را بررسی می‌کند و البته در مورد بحث کارت‌های معافیت بازیکنان قطعاً حوزه نظام‌وظیفه این بررسی‌ها را انجام می‌دهد.

وی افزود: در این مسئله‌ای که رخ داده برخی از بازیکنان در روند دریافت کارت پایان‌خدمت خود روال قانونی را طی کرده‌اند و مشکل از صادرکننده بوده است اما برخی دیگر از همان ابتدا می‌دانستند که روال کارشان غیرقانونی است در نتیجه باید این دو گروه از هم تفکیک شوند تا حق کسی ضایع نشود.

حسینی تأکید کرد: من معتقدم قبل از رسانه‌ای شدن و در رادیو و تلویزیون این مباحث را باز کردن باید در جلسات خصوصی این مسئله بررسی می‌شد و این را هم می‌دانم که حوزه نظام‌وظیفه به شدت خودش دنبال این موضوع است و مراجع قانونی نیز این مسئله را بررسی می‌کنند ولی برخی صحبت‌ها و مصاحبه‌ها با این مضمون که با متخلفین برخورد می‌شود یا نمی‌شود کار جالبی نیست و به نظر من نباید به آن دامن زد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: به نظر من باید هرچه زودتر تکلیف این بازیکنان روشن شود. آنها دچار بلاتکلیفی و سردرگمی‌اند؛ اگر واقعاً شخصی متهم است هرچه زودتر مجرمیت او اعلام شود و اگر واقعاً کسی مشکلی ندارد به امور تیمش بپردازد. اگر این بازیکنان فصل را به دلیل این مشکل از دست بدهند دچار افت شده و شاید به حاشیه بروند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.