سه بازیکن تیم پرسپولیس به قهرمانی شاگردان اوسمار لوس‌ویرا در فصل ۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر فوتبال واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیال اسماعیلی‌فر پس از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر اظهار داشت: جای یحیی گل‌محمدی به‌عنوان یکی از پُرافتخارترین مربیان ایران واقعاً خالی است. همه ما تلاش کردیم، اما هیچکس به اندازه گل‌محمدی فداکاری نکرد. او با رفتن خود فداکاری کرد و پرسپولیس قهرمان شد. پرسپولیس هیچ‌گاه برای قهرمان شدن نمی‌جنگد؛ بلکه برای حفظ قهرمانی می‌جنگد.

همچنین سروش رفیعی پیش از برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم و به تیم خوب، بزرگ و قابل احترام استقلال خداقوت می‌گویم. یکی از دلایل اینکه قهرمانی را اینگونه به دست آوردیم، حضور پُررنگ تیم استقلال بود که تا روز آخر با قدرت جنگید. مس رفسنجان بسیار عالی بود. تنور لیگ امسال به‌خاطر حضور استقلال و پرسپولیس بسیار داغ بود و قطعاً گل‌محمدی و کریم باقری در این قهرمانی سهم دارند.

گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس که زننده گل قهرمانی سرخپوشان بود، گفت: من مصدومیت داشتم، اما باید به پرسپولیس کمک می‌کردم و به تیم اضافه شدم. من روی آینده خودم در مسابقات یورو ۲۰۲۴ ریسک کردم، اما بی‌نهایت خوشحال هستم که اتفاق مورد نظر ما افتاد. شبی ویژه است و ثابت کردیم که پرسپولیس تیم شماره یک ایران است.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.