هافبک تیم فوتبال تراکتور، ماشین‌سازی را حریف آسانی برای تیمش نمی‌داند و گفت، سرخپوشان تبریز نباید آنها را دست‌کم بگیرند.

هافبک تیم فوتبال تراکتور، ماشین‌سازی را حریف آسانی برای تیمش نمی‌داند و گفت، سرخپوشان تبریز نباید آنها را دست‌کم بگیرند. محمد خرم‌الحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان در اهواز گفت: ما برای این بازی چند بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و با ۷۰ درصد قوا به اهواز رفتیم. در این مدت فشردگی بازی‌ها باعث شد تا تعدادی از بازیکنان مصدوم شوند، ولی با این حال مقابل فولاد نمایش بدی نداشتیم. در مجموع گرمای هوا اجازه نداد تا دو تیم فوتبال همیشگی‌شان را ارائه دهند، ولی گرفتن یک امتیاز در اهواز برای تیم ما بد نبود.

وی در مورد شرایط تراکتور در جدول و اینکه آنها چقدر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شانس دارند، تصریح کرد: برخی مسائل و مشکلات باعث شد تا در چند بازی امتیازهای حساسی را از دست بدهیم، ولی هم‌قسم شده‌ایم تا در ادامه بازی‌ها بیشترین امتیاز را بگیریم تا در نهایت به سهمیه لیگ قهرمانان دست پیدا کنیم. تراکتور تیم پرطرفداری است و حیف است که در لیگ قهرمانان آسیا غایب باشد. می‌دانیم که رقابت بین تیم‌ها فشرده است، ولی باید سهمیه را برای فصل بعد هم به دست بیاوریم.

هافبک تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکردش در این فصل راضی است، خاطر نشان کرد: در ابتدای فصل مصدومیتی داشتم که تصور می‌کردم ساده است، ولی این مصدومیت جدی بود و باعث شد تا نیم‌فصل اول را از دست بدهم. در نیم‌فصل دوم شرایط بهتر و با آمدن رسول خطیبی بیشتر به من اعتماد شد. هر چند امسال زیاد بازی نکردم، ولی امیدوارم در بازی‌های باقیمانده عملکرد بهتری داشته باشم.

خرم‌الحسینی درباره بازی بعدی تراکتور برابر ماشین‌سازی اظهار داشت: این درست است که آنها در انتهای جدول قرار دارند، ولی ماشین‌سازی همچنان برای ماندن در لیگ امیدوار است و مطمئناً برای نتیجه گرفتن برابر تراکتور انگیزه زیادی خواهد داشت. ماشین‌سازی حریف آسانی برای ما نیست و نباید آنها را دست‌کم بگیریم. تمام هدف ما این است که سه امتیاز بازی را بگیریم تا وضعیت‌مان در جدول بهتر شود.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.