سرمربی پیکان گفت: بازی در تبریز مقابل تیم پر مهره تراکتور بسیار سنگین است و می‌دانیم کار بسیار سختی را در پیش داریم.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار پیش از بازی تیمش مقابل تراکتور اظهار کرد: بازی در تبریز مقابل تیم پر مهره تراکتور بسیار سنگین است و می‌دانیم کار بسیار سختی را در پیش داریم اما به هر حال تیم ما هم در هفته‌های گذشته روند خیلی خوبی را طی کرده است و نظم خاصی از نظر تاکتیکی و فنی در تیم ما حاکم است. هدف ما این است که به تبریز برویم و یک بازی خوب را با نتیجه خوب به پایان برسانیم.

او ادامه داد: اگر نکاتی را که در تمرینات به بچه‌هایمان گوشزد کردیم و آنالیز تیم حریف را برای آن‌ها به تصویر کشیدیم، به خوبی انجام دهند، می‌توانیم دست پر از تبریز برگردیم. ما در همه بازی‌ها نمی‌توانیم بازی مالکانه انجام دهیم و در بازی‌هایی که بتوانیم این کار را انجام می‌دهیم و در بازی‌های دیگر از تاکتیک‌های دیگرمان استفاده می‌کنیم. تراکتور در همه خطوطش بازیکنان با کیفیت و با تجربه‌ای دارد چرا که این تیم برای کسب سه جام بسته شده است و می‌خواهد موفق شود اما سعی می‌کنیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

سرمربی پیکان در خصوص این‌که گزینه هدایت تراکتوری‌ها پیش از شروع فصل بود گفت: جا دارد از آقای زنوزی و هیات مدیره تراکتور تشکر کنم و همین که جزو گزینه‌هایشان بودیم باعث افتخار من است. آن‌ها تیم با ریشه، توانمند و قدرتمندی است و هواداران پر شوری دارد اما در حال حاضر تمرکزم روی پیکان است و مربی این تیم هستم. این بازی هم مثل بازی‌های دیگر سه امتیاز دارد و انگیزه خاصی را برای من ایجاد نمی‌کند.

او درباره غایبان تیمش گفت: میلاد شیخ سلیمانی و محمد نوری مصدوم هستند و دو سه بازیکن دیگر هم به دلایل مختلف در اختیار نداریم اما بقیه بازیکنان هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.