سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در همه فاکتورها برتر از سایپا بودیم،فقط در گلزنی برتر از آنها نبودیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زلاتکو کرانچار پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر سایپا در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: در بازی امروز موفق شدیم از اول تا انتها بازی را کنترل کنیم. از همه نظر برتری خودمان را به حریف دیکته کردیم و شانس‌های زیادی را هم ایجاد کردیم، اما در زدن ضربه آخر کم می‌آوردیم. فراموش نکنیم که سایپا دو موقعیت روی ضربه ایستگاهی ایجاد کرد که اگر یکی از آنها به گل می‌شد شاید شرایط فرق می‌کرد. در کل بازی خوبی بود و از نحوه کارمان رضایت دارم.

زلاتکو کرانچار با بیان اینکه وقتی یک تیم گل نزد کارش برای پیروزی سخت می‌شود، گفت: سایپایی‌ها روی یک ضربه زیبا به گل رسیدند و درنهایت بازی با نتیجه مساوی تمام شد. همیشه بازی‌های اول سخت و غافلگیرکننده است؛ اما از نوع بازی تیمم با وجود اینکه بازی مساوی شد راضی هستم چرا که نوید دهنده این است که می‌توانیم هفته به هفته بهتر شویم.

وی ادامه داد: امیدوارم در بازی‌های بعدی این روند را حفظ کرده و بتوانیم مشکل گلزنی را برطرف کنیم تا به هدفمان برسیم. قطعا تیم ما با اضافه شدن ساسان انصاری که محروم است و آماده شدن رافائل و همچنین آمدن نواب حسین از لیگ عراق بهتر خواهد شد و می‌توانیم بحث عدم گلزنی را رفع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: امروز در تمام فاکتورها برتر از حریف بودیم فقط نتوانستیم در گلزنی موفق شویم. با این شرایط جای نگرانی برای هیچکس وجود ندارد. با حفظ روند کنونی و البته رفع مشکل گلزنی سپاهان به جایگاه واقعی خود خواهد رسید.

کرانچار در پاسخ به این سوال که چرا از تمام تعویض‌هایش استفاده نکرد، گفت: می‌دیدم که بازیکنانم در تمام پست‌ها کار خود را به خوبی انجام می‌دادند و نمی‌خواستند این روند را خراب کنند. زمانی که به فشار بیشتر نیاز داشتیم رضا میرزایی را وارد زمین کردم و خطرناک‌تر ظاهر شدیم. از هیچ بازیکن کم‌کاری یا ضعفی ندیدم که بخواهم از هر سه تعویضم استفاده کنم.

وی با بیان اینکه از موقعیت‌هایی که از دست دادیم و گل‌هایی که نزدیم متاسفم گفت: از بازیکنان، کادر فنی و تماشاگرانی که در ورزشگاه بودند کاملاً رضایت دارم،‌شک ندارم که تماشاگران هم از نحوه بازی امروز سپاهان رضایت داشتند اما ناراحتند که پیروز نشدیم؛ امیدوارم که در بازی‌های آینده بتوانیم نتیجه را هم بدست بیاوریم.

Euro Football Fantasy Leaderboard
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.