در شرایطی که بیشتر رسانه‌ها «خامس رودریگس» را به منچستریونایتد و پاری سن ژرمن نسبت می‎دهند، مطبوعات کلمبیا خبر دادند که او احتمالا به بایرن مونیخ می‎رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیش از این انتظار می‎رفت که بیشترین پافشاری برای جذب خامس رودریگس از سوی تیم‎های فوتبال منچستریونایتد و پاری سن ژرمن باشد. اما طبق آخرین گزارشات از مطبوعات محلی کلمبیا، زادگاه این بازیکن، یکی دیگر از تیم‎هایی که مشتاق خریدن خامس است و اتفاقا شانس خوبی هم دارد بایرن مونیخ است.

همچنین یک برنامه در شبکه تلویزیونی کلمبیایی درباره اشتیاق بایرن مونیخ برای جذب این بازیکن صحبت کرده و مدعی شده که «کارلو آنچلوتی» که سابقه همکاری با خامس رودریگس را هم دارد بعد از متقاعد کردن سران بایرن برای جذب این بازیکن، می‎خواهد شخصا امور مربوط به جذب او از رئال مادرید را پیگیری کند.

از طرفی خود خامس رودریگس هم مشتاق کار با سرمربی ایتالیایی است و فراموش نکرده که بهترین دوران بازی کردنش در رئال در دوران مربی‎گری کارلو آنچلوتی بوده است. در دورانی که کارلتو سرمربی رئال بود خامس رودریگس ۴۶ بازی با لباس رئال مادرید انجام داد،۱۷ گل زد و ۱۸ پاس گل داد. با جدایی آنچلوتی از رئال دوران افت خامس هم آغاز شد و در فصل ۱۶-۲۰۱۵ او ۳۲ بازی انجام داد، ۸ گل زد و ۱۰ پاس گل داد.

فصل گذشته هم اوضاع برای او بهتر نبود و در ۳۳ بازی ۱۱ گل زد و ۱۳ پاس گل داد. اما هرگز یکی از مهره‎های اصلی تیم زیدان نبود.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.