آبادان – هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تک رقمی شدن در جدول رده بندی لیگ برتر هفدهم حداقل نتیجه کسب شده مان خواهد بود. 

امید جهانبخش در گفت و گو با خبرنگار مهر با ابراز رضایت کامل از انتخاب تیم صنعت نفت آبادان برای شرکت در لیگ برتر هفدهم افزود: در زمان حاضر شرایط بسیار خوبی را به لحاظ تمرینی و آمادگی جسمانی در اردوی کردان پشت سر می گذاریم.

وی اظهار کرد: وجود بازیکنان باکیفیت و امکانات خوب از یک سو و انجام تمرینات مناسب توسط کمالوند، شرایط بسیار خوبی را به لحاظ آماده سازی تیمی سبب شده است.

جهانبخش با اشاره به بهبود شرایط بدنی بازیکنان در اردوی کردان تصریح کرد: پس از اردوی ترکیه از لحاظ بدنی به آمادگی کامل می رسیم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فضای صمیمی حاکم بر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان سبب شده تا احساس بازیکن تازه وارد بودن را نداشته باشم، مثل این است که در تیم پارسال و با دوستان نزدیکم تمرین می کنم.

جهانبخش از وجود هواداران پر تعداد، پرشور و طرفدار تیم صنعت نفت آبادان به عنوان یکی از دلایل انتخاب این تیم برای حضور در لیگ هفدهم نام برد و افزود: به رغم وجود چندین پیشنهاد از تیمهای بزرگ پایتخت اما در گفت و گو با کمالوند به این نتیجه رسیدم که می توانم در صنعت نفت پیشرفت کنم.

وی با بیان اینکه از انتخاب تیم صنعت نفت آبادان رضایت کامل قلبی دارم، اظهار کرد: با انجام تمرینات فشرده از سوی کمالوند و اضافه شدن بازیکنان جدید در روزها آینده، تیم آرام آرام شکل کامل تری به خود می گیرد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.