مدافع پیشین استقلال با بیان اینکه منصوریان کمی دیر دست به جوانگرایی زد، گفت: آبی پوشان می توانند با همین جوانان یکی از تیم های موفق لیگ برتر باشند.

شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر با تشکر از مسئولین باشگاه استقلال برای قدردانی از پیشکسوتان این باشگاه گفت: اعتقاد دارم مسئولان استقلال حرکت خوبی را شروع کرده اند، اگرچه باید زودتر از اینها به پیشکسوتان بها داده می شد و از تمامی آنها قدردانی می شد، اما باز هم از مسئولین حال حاضر باشگاه تشکر می کنم و امیدوارم که این مسئله برای تمامی پیشکسوتان فوتبال کشورمان تداوم داشته باشد.

وی تاکید کرد: در فوتبال دنیا دو اصل وجود دارد، یکی بها دادن به پیشکسوتان و دیگری تقویت آکادمی فوتبال پایه که متاسفانه در فوتبال ما به هر دو مقوله هیچ بهایی داده نشده است.

مدافع پیشین استقلال خاطرنشان کرد: من این موضوع را به فال نیک می گیرم، اگرچه دیر اتفاق افتاده اما امیدوارم تداوم داشته باشد تا پیشکسوتان بدانند که فراموش نشده اند.

بیانی در خصوص دیدار استقلال برابر نفت تهران گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم، اگرچه منصوریان دست به جوان گرایی زد اما از همینجا هم می تواند موفق باشد و در ادامه راه با میدان دادن به جوانانش پیروزی های بیشتری کسب کند.

وی تاکید کرد: در بازی برابر نفت شاهد بودم که ۷-۸ جوان در ترکیب حضور داشتند و توانستند با قدرت بدنی خوبی که دارند ۹۰ دقیقه بجنگند و به حریف اجازه خودنمایی ندهند.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند با همین جوانان به موفقیت دست پیدا کند؟ گفت: قرار گرفتن چند باتجربه در کنار این جوانان مثل مهدی رحمتی، آندرانیک تیموریان و جبارف که قرار است به استقلال بپیوندند می تواند ضامن موفقیت استقلال باشد زیرا از زمانی که ما یاد داریم، باشگاه استقلال همیشه از سرمایه های خودش استفاده کرده بود و موفق می شد پس امیدوارم که این روند در سالهای آینده نیز ادامه پیدا کند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.