مدیر فوتبال باشگاه الریان قطر اعلام کرد این باشگاه مشکلی با حضور همزمان «خورخه فوساتی» در تیم ملی قطر و تیم الریان ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از برکناری «دنیل کارینیو» سرمربی تیم ملی قطر، فدراسیون فوتبال این کشور روی نام «خورخه فوساتی» سرمربی تیم الریان به توافق رسیده است. مذاکرات طرفین برای حضور فوساتی روی نیمکت قطر ادامه دارد ولی مهمترین موضوع در حال حاضر وضعیت این باشگاه قطری است.

«علی سالم» مدیر فوتبال باشگاه الریان قطر در مصاحبه‌ای در این خصوص گفت: برای ما مصالح تیم ملی فوتبال در اولویت است. همه ما در خدمت تیم ملی و هدف نهایی آن یعنی صعود به جام جهانی روسیه هستیم.

وی افزود: مطمئنم که فدراسیون فوتبال با فوساتی برای سرمربیگری تیم ملی همزمان با کار او در تیم الریان به توافق می‌رسد و این دو موضوع با هم تعارضی ندارد.

مدیر باشگاه الریان تاکید کرد: هر مربی ای که بخواهد جانشین فوساتی در تیم الریان شود، قطعا به مشکلات زیادی می‌خورد و محکوم به شکست است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال قطر یکی از حریفان ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روسیه است. قطر در دو بازی خود مقابل ایران و ازبکستان شکست خورده است.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.