شیاطین سرخ با کسب ۵۱۵.۳ میلیون پوند در سال ۲۰۱۶ رکورد درآمد در لیگ جزیره را شکست.

به گزارش خبرگزاری فارس، منچستریونایتد به اولین باشگاه انگلیس تبدیل شد که در یک سال بیش از پانصد میلیون پوند درآمد بدست می‌آورد که این مبلغ آن‌ها را پشت سر بارسلونای اسپانیا قرار دمی‌دهد که در جولای ۲۰۱۶ بیش از ۵۷۰ میلیون پوند در یک سال کسب کرد.

درآمد باشگاه منچستریونایتد در سال ۲۰۱۵ نزدیک چهارصد میلیون پوند ذکر شده که سودی نزدیک به ۶۹ میلیون پوند به آن اضافه شده است. این درآمد در سال ۲۰۱۶ افزایش نیز پیدا کرد. ابتدا با کسب قهرمانی در جام حذفی انگلیس برای دوازدهمین بار که یک رکورد محسوب می‌شود شروع شد و با افزایش حق تلویزیونی و حق قرارداد با چهاردهمین اسپانسر به رکورد ۵۱۵ میلیون پوندی رسید.

اد وودوارد معاون رئیس باشگاه اظهار داشته که این رکورد در ادامه راه نیز به ما کمک می‌کند که قدرت اقتصادی خود به همین شکل حفظ کنیم و برای سال ۲۰۱۷ آن را افزایش دهیم . ما الان در لیگ قهرمانان نیز حضور نداریم و صعود ما به این رقابت درآمد زیادی برای ما خواهد داشت.

وی ادامه داد که این قدرت اقتصادی به ما قدرت سرمایه گذاری می‌دهد که قدرت ترکیب، کادر فنی و همه چیز را بالا بریم تا رسیدن به پیروزی و بردن جام برای ما تسهیل پیدا شود.

 

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.