در رده‌بندی جدید بهترین مربیان جهان، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در صدر قرار دارد، این در حالی است که آقای خاص ۶ پله پایین‌تر از وی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «Coachreputationranking.com» در تازه‌ترین رده‌بندی مربیان جهان اعلام کرد، پپ گواردیولا بهترین مربی جهان و دیه‌گو سیمئونه جلوتر از زین‌الدین زیدان بهترین مربی لالیگا است. این رده‌بندی بر اساس ۱۰ معیار اصلی صورت گرفته که عبارتند از: خط سیر (جام‌ها و عناوین)، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، استفاده از وبسایت شخصی، ارتباط با رسانه‌ها، ارتباط کلامی، ارتباط غیرکلامی، اسپانسرها، حضور در برنامه‌های همبستگی و کارزارهای اطلاع‌رسانی، محتوی دارای برند (سهیم شدن تجربیات با شرکا) و رهبری.

در رده‌بندی مربیان لالیگایی دیه‌گو سیمئونه به لطف ارتباط کلامی و مهارت‌های رهبری‌اش با کسب ۷۸.۶ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز ممکن در صدر قرار دارد و زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال‌مادرید و کوئینکه ستی‌ین، سرمربی لاس‌پالماس به ترتیب با کسب ۷۴.۳۰ و ۶۷.۲۰ در رده‌های دوم و سوم هستند. نکته جالب اینجاست که لوئیس انریکه که در فصل ۱۵-۲۰۱۴ بارسلونا را به سه‌گانه قهرمانی رساند و فصل گذشته هم با این تیم فاتح لالیگا و جام حذفی اسپانیا شد با ۶۶.۳۰ امتیاز در رتبه چهارم این رده‌بندی است.

در رده‌بندی جهانی مربیان هم پپ گواردیولا به لطف ویژگی‌های منحصر به فردش و ارتباط خوبی که با کادرفنی و بازیکنانش دارد با ۸۲.۶۰ امتیاز در صدر قرار دارد. همچنین کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن‌مونیخ با ۸۱.۶۰ امتیاز و ماسیمیانو آلگری، سرمربی یوونتوس با ۷۹.۴۰ امتیاز نیز در رده‌های دوم و سوم هستند. این در حالی است که ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد با ۷۴.۸۰ امتیاز در رده هفتم ایستاده است.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.