سرمربی تیم فوتبال پیکان با حضور در تمرینات تیم جوانان این باشگاه به بازیکنان این تیم قول داد که بیشتر بازی‌های آنها را زیر نظر خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، مجید جلالى، سرمربى تیم فوتبال پیکان به همراه کیانوش رحمتى، مربى این تیم عصر امروز در تمرین تیم فوتبال جوانان این باشگاه حاضر شد و از نزدیک در جریان آخرین شرایط این تیم قرار گرفت.

جلالى در گفت‌وگو با بازیکنان این تیم گفت: مطمئن باشید بزودى در بازى هاى رسمى شما حاضر مى شوم و عملکرد شما را بهتر و دقیق تر زیر نظر خواهم گرفت. به دلیل مشغله هاى زیادى که در این مدت داشتیم، متاسفانه هنوز نتوانسته ام براى تماشاى بازى هایتان به ورزشگاه بیایم و بابت این اتفاق از شما عذرخواهى مى کنم اما در جریان دقیق تمام مسابقات شما هستم.

وى ادامه داد: تاکنون چند نفر از شما به تمرینات تیم بزرگسالان آمده اید و خوشبختانه عملکرد بسیار خوبى داشته اید. مطمئن باشید تمام شما تحت نظارت دقیق ما هستید و همه شما به مرور به تمرین تیم اصلى اضافه خواهید شد و قطعا اگر عملکردتان خوب باشد، شک نکنید حتى فرصت بازى در لیگ برتر در اختیار شما بازیکنان جوان که آینده سازان این باشگاه هستید قرار خواهد گرفت.

Euro Football Fantasy Leaderboard
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.