بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال گفت: ما در بازی مقابل قطر برنامه خاصی نداشتیم و برای موفقیت در بازی‌های آینده باید بابرنامه‌تر حاضر شویم.

علی جباری در گفت‌وگو با خبرنگاری ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی ۲ بر صفر تیم ملی ایران مقابل تیم ملی قطر اظهار داشت: در مجموع بازی این قطری‌ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما خوشبختانه در دقایق پایانی دروازه‌بان حریف مرتکب اشتباهی شد که ما ۳ امتیاز شیرین را به دست آوردیم و از این موضوع بسیار خوشحالیم که تیم ملی توانست از بازی خانگی امتیاز لازم را کسب کند، اما انتقادی که به این تیم می‌شود این است که برنامه خاصی برای بازی کردن نداشت.

وی ادامه داد: قطری‌ها به مراتب بابرنامه‌تر نسبت به ما بازی کردند، امیدوارم تیم ملی ما در ادامه راه بتواند مشکلات را برطرف کند و با برنامه در بازی‌ها حاضر شود؛ چراکه نمی‌توان به اشتباه بازیکنان حریف دل بست و منتظر ماند تا شاید بازیکن دچار اشتباه شود.

بازیکن سابق تیم ملی درمورد اتفاقاتی که پس از گل ایران به‌وجود آمد تأکید کرد: امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا ما را جریمه نکند و از این موضوع بگذرد، اما من مقصر اصلی این اتفاقات را کی‌روش می‌دانم، چراکه او باید ابتدا خودش را کنترل کند و پس از آن اجازه ندهد کادر فنی تیمش واکنش‌های تندی را داشته باشند.

جباری درباره عملکرد داور خاطرنشان کرد: داور کمی تحت‌تأثیر پرشور هواداران قرار گرفت، باید از این هواداران تشکر کرد که به‌موقع به داد تیم ملی می‌رسند و با حضورشان از تیم ملی حمایت می‌کنند. به نظرم داور برای اولین بار بود که چنین جمعیتی را می‌بیند و تحت‌تأثیر قرار گرفت، اما متأسفانه روی نیمکت تیم ملی هم کادر فنی کنترل لازم را نداشتند و هر کسی یک رفتاری انجام می‌داد.

وی درمورد دیدار مقابل چین یادآور شد: ۳ امتیاز مقابل قطر به تیم روحیه داد، اما باید این را مدنظر داشته باشیم که با برنامه بهتری مقابل چین قرار بگیریم. ما نباید در دیدار خانگی از یک مهاجم استفاده کنیم، باید به‌گونه‌ای در بازی مقابل قطر رفتار می‌کردیم که این تیم را خرد می‌کردیم؛ چراکه از حمایت هواداران پرشور خود برخوردار بودیم، اما چون برنامه‌ای نداشتیم، این اتفاق رخ نداد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.