هفته سوم لیگ برتر فوتسال در حالی به اتمام رسید که گیتی پسند به سومین برد خود در این رقابتها دست یافت و دانشگاه آزاد با هدایت حسین شمس برابر شاگرد سابق خود شکست خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم لیگ برتر فوتسال روز پنجشنبه در شهرهای مختلف برگزار شد که در یکی از این مسابقات، تیم گیتی پسند در شیراز به مصاف تیم ارژن رفت و پیروز از میدان خارج شد. تیم گیتی پسند که در دو هفته ابتدایی مقابل حریفانش پیروز شده بود، در شرایط خاصی به مصاف تیم ارژن شیراز رفت. گیتی پسندی‌ها که هفت بازیکن ملی پوش خود را روز آخر اردوی تیم ملی روانه تهران کرده و از این بابت از کادر فنی تیم ملی دلخور بودند، به شیراز رفتند و با وجود اینکه ابتدا از میزبان خود عقب افتادند، در نهایت توانستند با نتیجه ۴ بر ۲ از میدان پیروز خارج شوند. این سومین برد گیتی پسند در لیگ بود تا شاگردان رضا لک همچنان صدرنشین باقی بمانند.

شهروند ساری که هفته گذشته شکست سنگینی را تجربه کرده بود، در هفته سوم توانست برابر تیم مقاومت البرز با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری برسد تا ناکامی های تیم مقاومت ادامه داشته باشد.

تیم دبیری تبریز این هفته در خانه خود از تیم ملی حفاری پذیرایی کرد و توانست با نتیجه پرگل ۴ بر یک میهمانش را با شکست بدرقه کند.

در قم هم تیم یاسین پیشرو به مصاف دانشگاه آزاد رفت. جدال محمدرضا حیدریان در قامت سرمربی یاسین پیشرو با حسین شمس سرمربی دانشگاه آزاد که روزگاری شاگرد و استاد بودند، از نکات جالب این بازی بود. این بازی که حواشی مختلفی داشت و حتی بازیکنان دو تیم با هم درگیری هایی داشتند در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود یاسین خاتمه یافت تا حسین شمس حریف شاگرد قدیمی خود نشود.

تیم فرش آرای مشهد هم دومین برد خود در لیگ امسال را جشن گرفت. مشهدی ها این هفته به مصاف تیم آذرخش بندرعباس رفتند و این تیم را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دادند تا با هفت امتیاز در رده دوم قرار بگیرند.

کم گل‌ترین بازی هفته سوم هم به جدال شهرداری ساوه با مس سونگون اختصاص داشت که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک تمام شد.

دیدار تاسیسات دریایی با طرح و توسعه قزوین هم به خاطر نامشخص بودن وضعیت تیم طرح و توسعه لغو شد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.