اهواز ـ سرمربی استقلال خوزستان گفت: بعد از باز با نفت به بچه‌ها گفتم دو گلی که خوردیم مسئولیتش را من می‌پذیرم ولی شما باید خودتان را زود پیدا کنید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سیروس پورموسوی پنج شنبه شب پس از تساوی خانگی تیمش مقابل نفت تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم که هفته به هفته خوب ظاهر شویم. بعد از بازی با سپاهان من به بچه‌ها گفتم که دو، سه گلی که خوردیم مسئولیتش را من می‌پذیرم ولی شما باید خودتان را زودتر پیدا کنید.

وی افزود: بازیکنانم هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌اند و ما از سیاست‌گذاری امتیازگیری‌ خود سه امتیاز عقب هستیم اما با توجه به نحوه بازی کردنمان خیلی امیدوارم این خلأ را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: هنوز برای فرصت زمان هست و به آن امیدواریم. بازی خوبی امروز مقابل نفت تهران انجام دادیم ولی در ۳۰ دقیقه ابتدایی آن طور که باید ظاهر نشدیم و این عامل سبب شد ما گل اول را دریافت کنیم.

پورموسوی گفت: به نظرم بهترین بازیکن میدان این دیدار دروازه‌بان تیم حریف بود و مستحق پیروزی بودیم. من از محمد طیبی که بهترین دفاع تیم ملی است انتظار بیشتری دارم.

وی در پایان، درباره اظهارات علی دایی در مورد این گفته ما یک امتیاز را تقدیم استقلال خوزستان کردیم، عنوان کرد: من به نظر آقای دایی احترام می‌گذارم ولی آنها خیلی خوش‌شانس بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته چهارم لیگ برتر بازی امشب تیم فوتبال استقلال خوزستان و نفت تهران در ورزشگاه غدیر اهواز با تساوی دو بر دو به نتیجه رسید.

Euro Football Fantasy Leaderboard
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.