اهواز ـ سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: استقلال خوزستان در این بازی خیلی خوب کار کرد اما با توجه به شرایط بازی، بچه های ما بد نبودند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی پنج شنبه شب پس از تساوی دو بر دو تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: امروز مقابل استقلال خوزستان چند موقعیت خوب گلزنی نیز داشتیم اما بازیکنان نتوانستند از آنها استفاده کامل را ببرند.

وی اضافه کرد: از بازیکنانم راضی هستم. بازی بسیار سختی بود و در این هوای بسیار گرم بچه ها عالی بازی کردند و به آنها افتخار می کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران ادامه داد: برای بازی های آینده برنامه ریزی می کنیم و هنوز زمان زیادی برای جبران داریم. مطمئنم با وجود بازیکنانم به موفقیتهای خوبی دست خواهیم یافت.

دایی گفت: ما به طور خاص وارد لیگ شدیم و در این بازی هم چند موقعیت ۱۰۰درصد داشتیم. امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم به سه امتیاز داخل و خارج از خانه برسیم.

وی اضافه کرد: این را بدانیم که استقلال خوزستان در این بازی خیلی خوب کار کرد اما با توجه به شرایط بچه های ما بد نبودند.

دایی عنوان کرد: در حداقل زمان با بچه ها کار کردیم و خیلی فشار آوردیم. خدا را شکر حداقل به یک جایگاه و رتبه خوبی لیگ را تعطیل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پایان بیان کرد: اگر خدای نکرده می باختیم از نظر روحی و روانی اذیت می شدیم. اما خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم. تیم من دو هفته مانده به لیگ جمع شده و این تعطیلات برای ما فرصت بزرگی است که بتوانیم بیشتر از نظر تاکتیکی با بچه ها کار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته چهارم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه پنج شنبه تیم های استقلال خوزستان و نفت تهران در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی ۲ بر ۲ منجر سد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.