پیشکسوت تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: در هفته‌های ابتدای تیم‌ها هنوز شکل نگرفتند و با یک بازی نمی‌توان در مورد تراکتورسازی نظر داد.

اصغر اعتباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی دو بر دو تراکتورسازی برابر استقلال خوزستان گفت: همیشه شرایط در هفته‌های ابتدایی به همین شکل است. اکثر تیم‌ها هنوز خودشان را پیدا نکرده‌آند و زمان می‌خواهد تا به شرایط عادی برسند. فکر می‌کنم تراکتورسازی می‌تواند جزو سه چهار تیم اول جدول باشد و یک بازی ملاک بررسی عملکرد تیم نیست.

وی افزود: تراکتورسازی در خط دفاع و انجام کارهای ترکیبی ناهماهنگ بود. در اکثر مسابقات لیگ این شرایط وجود دارد. دو مدافع میانی تراکتورسازی تغییر کردند و رسیدن به هماهنگی زمان‌بر است.

پیشکسوت تراکتورسازی در مورد عملکرد بازیکنان جدید تیمش گفت: بازیکنان جدید زمان می‌خواهند. محمد نوری و محسن بنگر پا به سن گذاشتند اما بازیکنان بسیار خوبی هستند که می‌توانند به تراکتورسازی کمک کنند. در بازی دیروز مهدی کیانی بهتر از سایرین بازی کرد. هواداران باید صبور باشند و این تیم می‌تواند قهرمان شود.

اعتباری در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری بازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی کار درستی بود، عنوان کرد: این ورزشگاه خیلی کوچک است. به هر حال برگزاری بازی در این زمین از روی اجبار بود. نزدیکی هواداران به زمین می‌توانست به سود تراکتورسازی باشد اما استقلال خوزستان هم خوب بازی کرد.

وی در مورد دیدار هفته دوم تراکتورسازی مقابل نفت آبادان اظهار داشت: تراکتورسازی می‌تواند به راحتی مقابل نفت پیروز شود. این تیم تازه به لیگ برتر آمده و چندان قدرتمند نیست امیدوارم تیم در هفته دوم به اولین پیروزی‌اش برسد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.