مربی پیشین تیم فوتبال استقلال از اعضای کادر فنی این تیم در فصل گذشته خواست که مشکلات را بین خودشان حل کنند.

جواد زرینچه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مراسم قرعه‌کشی شانزدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: مراسم قرعه‌کشی به‌خوبی برگزار شد، اما زمان آن طولانی بود و بهتر بود زودتر برگزار می‌شد.

وی در مورد اینکه با قرعه‌‌اش دربی ۸۳ هفته ششم برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در قرعه‌کشی فرقی نمی‌کند تیم‌ها در چه هفته‌ای به مصاف هم خواهند رفت. البته قبول دارم قرعه‌کشی برای برخی از تیم‌ها خوب در می‌آید و برای برخی‌ها نیز آن‌طور که می‌خواهند در نمی‌آید. به‌عنوان مثال پرتغال در یورو ۲۰۱۶ با قرعه خوب به فینال این رقابت‌ها راه یافت و در نهایت قهرمان شد.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم برگزاری دربی در هفته ششم زمان مناسبی است. تیم‌ها پس از پایان هفته چهارم به‌خاطر اردوی تیم ملی استراحت خواهند کرد. این قرعه‌کشی برای استقلال بد نبود و امیدوارم این تیم در فصل آینده عملکرد خوبی داشته و به آن چیزی که می‌خواهد، برسد.

زرینچه در واکنش به اظهارنظر برخی از مربیان فصل گذشته استقلال مبنی بر اینکه تعدادی از بازیکنان به آنها خیانت کردند، گفت: بهتر است واقعیت‌ها را بگویند تا مردم همه چیز را بدانند. این صحبت‌ها زیبنده مجموعه استقلال نیست و تیم محبوب همه ما از آن آسیب می‌بینند. استقلالی‌ها خودشان مشکل را حل کنند. درست نیست این صحبت‌ها در رسانه‌ها مطرح شود.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.