ستاره ۴۶ ساله فوتبال انگلیس که حالا یک معتاد به الکل به حساب می آید، چند روز پیش با bbcworld مصاحبه ای انجام داد و از شرایط دوران اعتیادش گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پل گاسکوئین ستاره ۴۶ ساله انگلیس این روزها شرایطی مساعدی ندارد. او معتاد به الکل است و چند هفته گذشته او را به حالت بیهوش جلو یک سطل زباله پیدا کردند. bbcworld مستندی از زندگی او و شرایط این روزهای ستاره انگلیس پخش کرد. گاسکوئین در این مستند گفت که تلفن او به مدت یازده سال شنود می شد. او در این باره گفت: "من مسائل و حرف های خصوصی ام را با پدرم در میان می گذاشتم اما می دیدم که تمام حرف هایم در روزنامه ها چاپ می شود. این روند ادامه داشت تا اینکه یک روز به پدرم گفتم تو پسرت را به پول فروختی و تمام حرف هایم را به روزنامه ها دادی. به روزنامه ها گفتی که پسرم معتاد و الکلی است. "

او در این باره ادامه داد: مدت ها در این باره با پدرم مشکل داشتم اما روزی به اداره پلیس رفتم و شکایت کردم و متوجه شدم تلفن من به مدت یازده سال توسط رسانه ها شنود می شد. گاسکوئین گفت: من از رسانه ها شکایت کردم اما به دنبال غرامت نبودم و فقط می خواستم آبروی رفته ام را باز گردانم. از همان زمان بود که دچار افسردگی شدم و مصرف الکلم بیشتر شد. زمانی که با دوستانم بودم مشکلی نداستم اما زمانی که تنها مصرف می کردم دچار افسردگی شدیدی می شدم. گاسکوئین همچنین اعتراف کرد: «من خودم را به این روز انداختم.»

وین رونی کاپیتان منچستر یونایتد که زمانی در اورتون توپ می زد در این مستند خاطره ای از گاسکوئین تعریف کرد. او گفت: گاسکوئین چند سالی در اورتون بازی می کرد و من هم آن زمان در تیم نوجوانان اورتون بودم. ما در یک بازی پیروز شده بودیم و خیلی خوشحال بودیم که ناگهان پل وارد رختکن ما شد و گفت چه کسی می خواهد امشب به خوش گذرانی برود؟ بین همه بازیکنان فقط من گفتم می خواهم امشب را خوش بگذرانم و پل هم ۴۰ پوند بهم داد و گفت برو و خوش بگذرون و من حالا ۴۰ پوند به او بدهکار هستم.

گروهی از خبرنگاران رسانه های جمعی و دوستان پل گاسکوئین، یک کمپین را ترتیب دادند که درآن از تمام مغازه ها، سوپرمارکت ها، بارها و رستوران ها درخواست می کنند که از فروش مشروبات الکلی و یا دعوت کردن گاسکوئین به صرف الکل، اجتناب کنند. دوستان گاسکوئین می گویند همگی مصمم هستند که به او کمک کنند و در این راه با هم متحد شده اند. یکی از آنها می گوید: «دور و بر او (گاسکوئین) پر است از آدمهای خوب و او حالا قول داده که خودش اوضاع را درست کند. او می داند که چه کارهایی باید بکند و اینکه باید تمرکز خود را حفظ کند. همه ما پشت او همستیم و خودش هم این موضوع را می داند.» شعار کمپین کمک به گاسکوئین این است: «لطفا به پل مشروبات الکلی ندهید و تعارف کنید. در عوض به او عشق و محبت بدهید.»

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.