مدیرعامل باشگاه ملوان گفت که باشگاه‌های گزینه‌های سرمربیگری ملوان راضی به جدایی آنها نیستند.

مسعود رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره مذاکره با محمد احمدزاده و فرهاد پورغلامی برای سرمربیگری ملوان اظهار داشت: در حال مذاکره با این دو مربی هستیم اما باشگاه‌های آنها (شهرداری اردبیل و سایپا) راضی به جدایی‌شان نیستند. در حال رایزنی با مدیران عامل باشگاه‌های آنها هستیم و حتی ممکن است فرد بانفوذی از شهر هم برای مذاکره با باشگاه‌ها وارد عمل شود. اگر نتوانیم با محمدزاده و پورغلامی به توافق برسیم بار دیگر مشورت خواهیم کرد تا سراغ گزینه دیگری برویم.

وی در خصوص تساوی بدون گل ملوان مقابل راه‌آهن تصریح کرد: هر تغییر و شوکی که لازم بود به تیم دادیم که به تیم کمک کنیم. تغییر داوطلبانه سرمربی، تغییر پیراهن تیم و رایگان کردن بلیت بازی از جمله اقداماتی بود که برای شوک به تیم انجام دادیم اما مشکل گلزنی و داوری‌های ما هنوز حل نشده است. در یکی از برنامه‌های ورزشی مشخص شد که ۴ صحنه مشکوک در محوطه جریمه حریف رخ داده است. داور باید ۲ پنالتی به سود ملوان می‌گرفت، یک توپ هم گل شده بود اما آفساید گرفته شد.

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی خاطرنشان کرد: در بیشتر مسابقات کارشناسان اعلام می‌کنند که اشتباهات داوری هم به سود تیم‌ها بوده و هم به ضررشان اما در بازی با راه‌آهن ۴ صحنه مشکوک برای ما اتفاق افتاد. پس از پایان بازی، مهدی تارتار سرمربی راه‌آهن اظهاراتی مطرح کرد که جای تامل دارد. او مدعی شد همه برای شکست راه‌آهن جمع شده بودند اما داورِ شجاع ما را نجات داد. مسلما همه هواداران جمع شده بودند که موفقیت تیم‌شان را ببینند ولی قرار نیست داور تیمی را نجات دهد.

رضاییان در پاسخ به این سؤال که موضع باشگاه ملوان در قبال داوری و اظهارات تارتار چیست، گفت: درباره هر موضعی که گرفتیم، هفته بعد از آن بلا سرمان آوردند. دنبال کار خاصی نیستم اما چرا داور باید در نقش ناجی تیمی ظاهر شود؟ این یک سؤال است و سؤال پرسیدن هم جرم نیست.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.