محمد قدیربحری می گوید بازیکنان این تیم در تمرین روزهای گذشته بسیار آمده نشان داده اند و با این روند هیچ تیمی جلودار ملوان نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، محمد قدیربحری که پس از استعفای حمید استیلی به طور موقت سرمربی ملوان شده، در نششست خبری پیش از دیدار با راه آهن، درباره محرومان و مصدومان این تیم اظهار کرد: سه جلسه تمرین خوب را برگزار کرده ایم. بازیکنان شاداب و با انگیزه هستند. بازیکنان بزرگسال تیم از همه آماده تر هستند. اگر در روز بازی هم همین قدر اماده باشیم هیچ تیمی جلودارمان نخواهد بود.

او اضافه کرد: مازیار زارع را به دلیل محرومیت نداریم و احمد آهی هم به دلیل پارگی رباط صلیبی همراه تیم نیست. مهرداد اولادی هم از دیروز به جمع ما ملحق شده اما هنوز به عنوان بازیکن ۹۰ دقیقه نمی تواند بازی کند اگر به او احتیاج شد بازی می کند.

مربی تیم ملوان درباره تیم راه آهن نیز گفت: سه، چهار بازی راه آهن را دیده ام و به نظر تیم خوبی است. آن ها برای بقا می جنگند و برای امتیاز گرفتن به انزلی آمده اند. راه آهنی ها سعی میکنند که بازی را بندند اما ما از دقیقه یک بازی هجومی را در دستور کار قرا می دهیم . از دقیقه یک فشار می آوریم. یک امتیاز هم به کار ما نمی آید.

قدیر بحری با تشکر از حمید استیلی خاطرنشان کرد: هر کسی که برای ملوان زحمت می کشد لایق تشکر است. استیلی انسان خوب و با اخلاقی است و از تشکر می کنیم.

او درباره جضور تماشاگران در ورزشگاه پس از یک جلسه محرومیت گفت: تیم دوم ما روی سکو ها نشسته اند. آن ها همیشه حامی ملوان بودند و اگر هواداران باشند به این مهم دست پیدا کنیم و بدون شک برنده بازی خواهیم بود. بازیکنانی داریم که جلوی هر تیمی می توانند بازی کنند. آن ها اگر بی نظیر نباشند کم نظیر هستند. اگر تیم روی سکو و داخل زمین آماده باشند هیج تیمی نمی تواند مقابل ملوان ایستادگی کند.

سرمربی موقت ملوان درباره دو گزینه بومی باشگاه برای واگذاری هدایت این تیم به آن ها و این که چقدر امیدوار است در این بازی موفق شود، تاکید کرد: در سه جلسه گذشته با کمک محمد حبیبی و احمد احمدی سی بازیکن را تمرین دادیم. تمرینات مان به قدری شاداب بود که بازیکنان از ان رضایت داشتند. به شخصه امیداورم اولین برد را بعد از ۹ هفته به دست بیاوریم. به همکارانم خسته نباشید می گویم اگر توانستیم پیروز شویم که هیچ و اگر نتوانستیم هم از هیچ کمکی برای ملوان دریغ نمی کنیم.

مهدی تارتار سرمربی راه آهن در نشست خبری حاضر نشد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.