اعضای تیم فوتبال استقلال با وجود گذشت یک نیم فصل از رقابت‌های لیگ برتر همچنان برای ورود خبرنگاران به مجموعه ورزشی آزادی دچار سردرگمی هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که یک نیم فصل از رقابت‌های لیگ برتر امسال گذشته و طبعا اهالی رسانه هر روز برای پوشش اخبار تمرینات تیم فوتبال استقلال به ورزشگاه آزادی و محل تمرینات این تیم مراجعه می‌کنند اما سرمربی، سرپرست و مسئولان رسانه باشگاه استقلال همچنان دچار سردرگمی هستند و همین مسئله موجب بروز مشکلاتی برای اهالی رسانه شده است.

در حالی که تا پیش از این از طریق سایت باشگاه استقلال که رسانه رسمی اعضای تیم و مسئولان این باشگاه حساب می‌شود اعلام می‌شد که تمرینات آبی پوشان به چه شکل برگزار و یا پشت درهای بسته انجام می‌شود اما امروز خبرنگاران برای ورود به محل تمرین تیم استقلال دچار مشکل شده‌اند. این در حالی است که در باشگاه استقلال هیچ خبری مبنی بر عدم ورود خبرنگاران و برگزاری تمرینات پشت درهای بسته منتشر نشده ولی هنگامی که اهالی رسانه به مجموعه ورزشی آزادی مراجعه کردند پرویز مظلومی اعلام کرد که ما در باشگاه اعلام کرده‌ایم که خبرنگاران به محل تمرین نیایند.

ظاهرا سرمربی تیم استقلال هیچ اطلاعی از تیم رسانه‌ای باشگاه ندارد و متوجه نشده که سایت باشگاه هیچ خبری در این زمینه منتشر نکرده است.

از سویی دیگر مسئولان حراست ورزشگاه آزادی با فرزاد مجیدی تماس گرفته‌اند که سرپرست کنونی تیم استقلال اعلام کرد نه خبرنگار و نه هوادار حق حضور در تمرینات را ندارد.

بعد از معطلی نزدیک به ۴۰ دقیقه خبرنگاران پشت درهای آزادی اهالی رسانه مجبور به ترک این محل شدند تا باز هم شاهد یک ناهماهنگی بین پرویز مظلومی و فرزاد مجیدی و بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال باشیم. این در حالی است که مجیدی معمولا در تمرینات تیم استقلال به جایگاه خبرنگاران و نزدیک ایستادن آنها در محل تمرینات نیز ایراد می‌گیرد و به آنها تذکر می‌دهد اما هنوز راه حلی برای مشکلات به وجود آمده برای ورود خبرنگاران به محل تمرین تیم استقلال اتخاذ نشده است.

تمرین فوتبال تیم استقلال ساعت ۱۱ در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.