دروازه‌بان سابق والنسیا که از منتقدان حضور گری نویل در این تیم بود خواستار استعفا و عذرخواهی گری نویل شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از ال موندو، سانتیاگو کانیزارس دروازه‌بان اسطوره‌ای والنسیا همراه با این تیم دو بار در فینال لیگ قهرمانان حاضر شد که هر بار با بدشانسی از رسیدن به عناون قهرمانی بازماند. والنسیا که معمولا در بین تیم‌های بالای جدول لیگ اسپانیا قرار داشت در این فصل شرایط خوبی نداشته است و از وقتی هم که گری نویل به کادرفنی این تیم اضافه شده است، نتایج این تیم بدتر شده است و این تیم در حسرت برد در لیگا قرار داشته است و در کوپا دل ری نیز با ۷ گل برابر بارسلونا شکست خورد.

کانیزارس که همراه والنسیا دو بار قهرمانی در لالیگا را تجربه کرده است با انتقاد شدید از نویل گفت: انتظار دارم او استعفا دهد و البته این به تنهایی کافی نیست و او باید از هواداران والنسیا نیز عذرخواهی کند. او آدم صادقی است و باید این کار را انجام دهد. من بازیهای والنسیا را با او دنبال نمی‌کنم ولی انتظار دارم او دیگر سرمربی والنسیا نباشد.

دروازه‌بان سابق والنسیا در ادامه گفت:‌ اگر مسئولان باشگاه به نویل اعتماد کنند، برای من جای سوال دارد و خیلی تعجب خواهم کرد و به نظرم دیگر نباید به او فرصت داد. باشگاه نباید به او فرصت بدهد و باید بلافاصله او را از هدایت این تیم برکنار کند. به هیچ وجه برای من و هواداران والنسیا قابل قبول نیست که او هدایت تیم را عهده‌دار باشد. شکست ۷- صفر یک شرم بزرگ برای تمام هواداران والنسیا بوده است که او البته درک درستی از آن ندارد و نمی‌داند والنسیا از این شکست‌ها در کارنامه خود نداشته است. نویل مربی بزرگی نیست و از همان ابتدا اشتباه بود که او را سرمربی والنسیا انتخاب کردند.

کانیزارس در پایان گفت: نمی‌توان با یک تصمیم اشتباه زندگی کرد بلکه باید جلوی این موضوع را گرفت و بتوان شرایط تیم را تغییر داد. تیم در وضعیت خوبی قرار ندارد و دیگر باید کسب سهمیه را فراموش کرد و تنها به فکر رتبه‌ای نسبتا خوب در لیگ بود و البته جام حذفی نیز تمام شده است.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.