محرومیت مدافع میانی استقلال ترکیبی را در قلب دفاع آبی پوشان به فولاد شهر می برد که چندان مطمئن نیست و کانون توجه مربیان دو تیم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، با وجود نامه‌ای که باشگاه استقلال برای فدراسیون فوتبال برای بخشش حنیف عمران‌زاده فرستاده اما به نظر می‌رسد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قصد بخشیدن این مدافع را ندارد و به این ترتیب ترکیب طلایی پرویز مظلومی برای مرکز دفاعش بهم ریخته و به این ترتیب دیدار استقلال و ذوب آهن شرایط خاص خودش را در مرکز دفاع آبی‌ها خواهد داشت.

امین حاج محمدی در واقع امسال و در نیم فصل اول مورد تایید فنی مظلومی نبوده و تقریبا همیشه روی نیمکت ذخیره‌ها باقی مانده و حالا شاید در یکی از مهمترین دیدارهای فصل امین حاج محمدی که مدت‌ها بود فیکس بازی نکرده احتمالا کنار مگویان قرار می‌گیرد.

البته این دیدار برای حاج محمدی یک فرصت بزرگ محسوب می‌شود اما مطمئنا سرمربی استقلال و البته سرمربی ذوب آهن هر دو روی این نقطه برنامه ریزی خواهند کرد و این مهمترین نقطه فولادشهر خواهد بود مگر اینکه کمیته انضباطی با یک شوک عمران زاده را برگرداند که این هم بسیار بعید است، چرا که با این کار فدراسیون ذوب آهن را کاملا غافلگیر خواهد کرد که این منطقی نیست.

Euro Football Fantasy Leaderboard
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.