سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن، گفت: بازیکنانش از نظر روحی برای بازی با دانشگاه آزاد آماده نبودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن با وجود برتری در دور رفت مقابل دانشگاه آزاد نتوانست این پیروزی را در دور برگشت تکرار کند.

این تیم روز پنج‌شنبه در نخستین بازی دور برگشت با نتیجه ۳ بر صفر مقابل دانشگاه آزاد شکست خورد و به رده سوم جدول سقوط کرد.

فریبا صادقی سرمربی ذوب‌آهن در این باره گفت: پیش‌بینی بازی سخت را داشتیم. از طرفی ما اولین بار است که در سالن دانشگاه آزاد بازی می‌کنیم و حتی در گذشته چنین تجربه‌ای نداشتیم. همچنین زمان تمرین نامناسبی را برایمان در نظر گرفتند به طوری که بعد از رسیدن به تهران فقط چمدان‌ها را در هتل گذاشتیم و به تهران رسیدیم.

وی افزود: از نظر روحی بازیکنان‌مان آماده نبودند. ما تمام تلاش‌مان را کردیم و حتی تعویض‌هایی داشتیم اما نتوانستیم پیروز شویم.

صادقی درباره حضور باقرپور اظهار داشت: اولین بازی بود که با ما در لیگ شرکت می‌کرد. به همین دلیل هماهنگی نداشت. ما در ادامه کار تمرینات‌مان را به خوبی پیگیری می‌کنیم البته یکی دو تا مصدوم داریم که باید به شرایط آنها هم رسیدگی کنیم.

به گزارش فارس،‌ فرزانه زارعی بازیکن ذوب آهن هم بعد از باخت تیمش عنوان کرد: ما از نظر روحی روانی خوب نبودیم و فکر می‌کنم که استرس بازیکنان به همه منتقل می‌شود. ما از نظر بدنی یا فنی هیچ مشکلی نداشتیم.

وی افزود: در این بازی دانشگاه آزاد هم بازی خوبی نداشت اما ما بد بودیم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.