سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی گفت: وقتی جنگ در بازی به نیمکت‌ها کشیده می‌شود نمی‌توانیم مبارزه کنیم چون دست‌مان خالی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا اسلامی پس از شکست ۶۳ بر ۴۶ مقابل شهرداری گرگان اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهیم بگوییم بازی را باخته‌‌ایم نیاز است که ضعف‌های خود را برطرف کنیم. بازیکنان ما لحظه‌ای که می‌خواهند توپ را وارد سبد کنند کم تجربه و بی‌دقت عمل می‌کنند. ما دفاع خوبی مقابل شهرداری گرگانی داشتیم که در بازی‌هایی هم که می‌بازد ۷۰ تا ۸۰ گل می‌زند. این نشان می‌دهد که تمرکز بچه‌ها در دفاع خوب بود.

وی گفت: اما در حمله تمرکز لازم را نداشتیم و توپ‌های ساده را هم وارد سبد نکردیم. بازیکن پست ۵ ما یعنی حسین رحمتی هم دچار مصدومیت شد و به همین دلیل بازی‌مان به نقاط پیرامونی کشیده شد چون در زیر حلقه کسی را نداشتیم.

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی با اشاره به اینکه این باخت به دلیل کم‌تجربگی بود،‌ گفت: ما نیمکت خوبی نداریم و عملکرد آنها ۳۰ درصد بازیکنان اصلی هم نمی‌شود. وقتی جدال به نیمکت‌ها کشیده می‌شود ما نمی‌‌توانیم مبارزه کنیم.

اسلامی در خصوص شهرداری گرگان گفت: آنها در حمله بسیار خوب بودند و بازیکنان هجومی زیادی دارند. انرژی بازیکنان ما هم تحلیل رفت و در نفرات جایگزین هم مشکل داشتیم و این معضلی برای ما شده است.

وی در مورد بازی‌های آینده عنوان کرد: دو بازی آینده‌مان مقابل نفت آبادان و ثامن مشهد خواهد بود تا ما تا ثانیه آخر در هر مسابقه می‌جنگیم. مقابل پتروشیمی که صدرنشین است و یکی از تیم‌های پرقدرت محسوب می‌شود هم برای برد به میدان می رویم اما در رقابت‌های حساس تجربه بسیار مهم است.ما تلاش کردیم وضعیت تیم بهبود پیدا کند و خوشبختانه این اتفاق افتاده است. تیمی بودیم که در ابتدای فصل ۹۰ تا ۱۰۰ گل می‌‌خوردیم اما حالا خیلی کمتر شده است.

اسلامی عنوان کرد: وقتی ۱۰ موقعیت تک به تک را وارد سبد نمی‌کنید حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند. بچه‌های ما باید از موقعیتی که در اختیار‌شان قرار گرفته بهترین استفاده را ببرند چون آنها سرباز هستند و در لیگ برتر حضور پیدا می‌کنند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.