صدرنشینی اتلتیکو مادرید و تساوی بارسلونا از عنوان های مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا است.

به گزارش ایسنا، شب گذشته (شنبه) هفته هجدهم لالیگا آغاز شد که در مهمترین دیدار‌ها، اتلتیکو مادرید با یک گل لوانته را شکست داد و داربی کاتالونیا بین تیم های اسپانیول و بارسلونا بدون گل پایان یافت.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به صدرنشینی اتلتیکو مادرید اختصاص دارد. شب گذشته یاران دیگو سیمئونه با تک گل توماس برابر لوانته پیروز شدند و به صدرجدول صعود کردند. بارسلونا در داربی کاتالونیا برابر اسپانیول به تساوی بدون گل رسید و جایگاه نخست را از دست داد.

سخنان سیمئونه پس از پیروزی اتلتیکو از عناوین این نشریه است. سرمربی آرژانتینی گفت: از صدرنشینی خوشحالیم.

دیدار تیم های رئال مادرید و والنسیا در لالیگا از عناوین این روزنامه است. حضور کریم بنزما در این بازی مشخص نیست.

قهرمانی رافائل نادال در مسابقات تنیس ابوظبی امارات از عناوین این نشریه است.

این نشریه به دیدارهای هفته هجدهم لالیگا اشاره کرد. رایووایکانو میزبان رئال سوسیداد است، رئال بتیس به مصاف ایبار می رود، گرانادا و سویا برابر هم قرار می گیرند، ویارئال مهمان دپورتیوو‌لاکرونیا است و اتلتیک بیلبائو به مصاف لاس پالماس می رود.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به تساوی باسلونا برابر اسپانیول اختصاص دارد. لیونل مسی و لوییس سوارس دروازه تیم حریف به طور جدی تهدید کردند. آبی‌اناری‌ها نتوانستند دفاع حریف را مغلوب کنند.

حادثه در اولین روز مسابقات رالی داکار از عناوین این نشریه است. گو میلینگ، راننده چینی از پیست خارج و به سمت تماشاگران منحرف شد. هشت نفر در این حادثه آسیب دیدند که حال یکی از آنها وخیم است.

آس

صدرنشینی اتلتیکو مادرید در لالیگا عنوان نخست این روزنامه است.

سخنان سیمئونه از عناوین این نشریه است. سرمربی اتلتیکو گفت: به بهتر شدن فکر می کردیم نه به صدرنشینی.

این روزنامه به دیدار تیم های رئال مادرید و والنسیا اشاره دارد. رئال در صورت پیروزی با بارسلونا هم امتیاز می شود و اگر امتیازی در این بازی از دست بدهد شرایط رافائل بنیتس سرمربی سخت خواهد شد.

پیروزی دو بر صفر مالاگا برابر سلتاویگو در لالیگا از عناوین این نشریه است.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.