هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر گفت: شرمنده هواداران تراکتورسازی و مردم تبریز هستیم، اما تلاش می‌کنیم تا تیم از این وضعیت خارج شود.

سامان نریمان‌جهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص وضعیت فعلی تراکتورسازی و اینکه چرا تراکتوری‌ها نتایج ضعیفی گرفته‌اند، گفت: از ابتدای فصل شرایط طوری پیش رفت که این‌طور نتیجه گرفتیم. وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد بابت بیرون آمدن از این وضعیت تحت فشار قرار می‌گیرد و بازیکنان ناخودآگاه با استرس مواجه می‌شوند. ما در بعضی بازی‌ها بدشانس بودیم و موقعیت‌های متعددی را از دست دادیم.

«انصافاً از لحاظ فنی تیم شایسته‌ای هستیم و باید صاحب جایگاه بهتری می‌شدیم»، وی با بیان این جمله ادامه داد: ما شرمنده هواداران تراکتورسازی و مردم تبریز هستیم که همیشه حامی تیم هستند، اما بدانند که خودمان بیشتر از آنها ناراحتیم. الان باید این وضعیت را تغییر بدهیم و هنوز دیر نشده است. تا نیم‌فصل سه بازی باقی مانده و اگر خوب امتیاز بگیریم می‌توانیم شرایط بهتری داشته باشیم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز راجع به دلایل نیمکت‌نشینی‌اش در این تیم اظهار داشت: من مدتی مصدوم بودم، ولی مشکلم برطرف شد. مشکلی هم برای بازی ندارم، اما این تصمیم تونی است و باید به ایده‌های او احترام بگذارم. من اعتراضی ندارم و سرمربی صلاح می‌داند که به چه نفراتی بازی بدهد. من نمی‌توانم در مورد تصمیمات اولیویرا حرف بزنم و برای من مهمترین موضوع در شرایط فعلی، نتیجه گرفتن تراکتورسازی است.

وی در مورد اینکه در نیم‌فصل دوم پیراهن تراکتورسازی را بر تن خواهد کرد یا گسترش فولاد گفت: هنوز وضعیتم برای نیم‌فصل دوم مشخص نیست و باید دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.