سرمربی آرسنال تیمش را شایسته پیروزی برابر وست برومویچ دانست اما تاکید کرد باخت به وست بروم، مجازاتی برای تیمش بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس، آرسنال در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شکست تلخی را متحمل شد و با نتیجه دو بر یک برابر وست برومویچ تن به شکست داد تا فرصت رسیدن به صدر جدول رده بندی را از دست بدهد.

آرسن ونگر بعد از پایان بازی گفت: روز بسیار بدی برای ما بود. خوش شانس نبودیم و می‌توانم بگویم مستحق چنین شکستی نبودیم. فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم. اگر کمی شانس داشتیم، به راحتی می‌توانستیم پیروز این بازی شویم.

او ادامه داد: برای برد به میدان رفتیم و برای رسیدن به این هدف، دست به هر کار زدیم اما در نهایت با بی‌دقتی توپ‌های زیادی را از دست دادیم و در نهایت هم نتیجه این‌گونه شد. از عملکرد بازیکنان و نتیجه بازی به هیچ وجه راضی نیستم. تیمی که می‌خواهد پیروز شود، باید با تمرکز بسیار بالایی بازی کند. در این دیدار تمرکز لازم را نداشتیم و به همین خاطر هم بازنده شدیم.

سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن در پایان سخنانش گفت: به خوبی می‌دانیم انتظارات از ما چقدر زیاد است. در خط دفاعی خوب نبودیم و در حمله هم تمرکز نداشتیم و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. این شکست، مجازات ما بود و این درس را داد که اگر از فرصت‌ها استفاده نکنیم، بازنده خواهیم شد.

آرسنال با این شکست، ۲۶ امتیازی باقی ماند و به رده چهارم جدول رده بندی سقوط کرد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.