سرمربی یوونتوس از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر میلان راضی است اما به انتقاد از ستاره تیمش پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، در حساس‌ترین بازی هفته سیزدهم سری A، یوونتوس در ورزشگاه خانگی مقابل میلان قرار گرفت و در نهایت موفق شد با تک گل پائولو دیبالا آرژانتینی در دقیقه ۶۶ به پیروزی برسد تا شرایط خود را در جدول رده بندی بهبود بخشد.

آلگری در نشست خبری بعد از بازی گفت: مهم‌ترین چیز در این بازی، کسب پیروزی و پشت‌سر گذاشتن میلان در جدول رده بندی بود. میلان بازی دفاعی خوبی را به نمایش گذاشت و شرایط را برای ما بسیار سخت کرد. باید اعتراف کنم زیاد خوب نبودیم اما نشان دادیم شایسته پیروزی هستیم.

او ادامه داد: موفق شدیم در این دیدار هم دروازه‌ تیم‌مان را بسته نگه داریم. میلان فرصت‌های زیادی روی دروازه ما نداشت. آنها تنها یک فرصت گلزنی داشتند. باید به این روند ادامه دهیم. کسب چنین پیروزی‌هایی باعث می‌شود تیم‌مان روحیه بگیرد و در دیدار آینده هم بهتر ظاهر شویم. آسیب دیدگی باعث می‌شود تا وضعیت تیم بد شود اما با بازیکنانی که در اختیار داریم، می‌توانیم در شرایط سخت هم خوب ظاهر شویم.

آلگری درباره عملکرد چند ستاره تیمش در این بازی گفت: کلودیو مارکیسیو به روزهای اوجش نزدیک شده است. ماریو مانژوکیچ و استفانو استورارو، خواسته‌های کادر فنی را در بازی اجرا کردند و از عملکرد آنها رضایت دارم. البته درباره پل پوگبا باید بگویم که او در به ثمر رساندن گل به ما کمک کرد اما بعد از آن برای خودش بازی کرد و به فکر کارهای تیمی نبود.

آلگری در پایان سخنانش به ستایش از گلزن تیمش پرداخت و گفت: دیبالا بازیکن بسیار ممتازی است و این را بارها تکرار کرده‌ام. او بازی به بازی در حال بهتر شدن است و با این عملکرد درخشانی که دارد، نشان می‌دهد بازیکن بزرگی است. او نسبت به ابتدای فصل پیشرفت زیادی داشته است.

یوونتوس با این پیروزی، ۲۱ امتیازی شد و به رده ششم جدول رده بندی صعود کرد و اکنون با فیورنتینا صدرنشین تنها ۶ امتیاز اختلاف دارد. البته فیورنتینا هنوز در هفته سیزدهم به میدان نرفته است.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.