دیدار تیم ملی اسپانیا برابر اوکراین از عناوین مهم روزنامه‌های ورزشی اسپانیاست.

به گزارش ایسنا، مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ فرانسه، امشب (دوشنبه) پیگیری می‌شود که اسپانیا میهمان اوکراین است.

بازی‌های دیگری هم برگزار می‌شوند که در نشریه‌های اسپانیایی به آنها پرداخته شده است. در زیر نگاهی داریم به عناوین مهم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به بازیکنان مصدوم رئال مادرید اختصاص دارد. لوکا مودریچ به دلیل مصدومیت نمی‌تواند برابر لوانته حضور داشته باشد. دنی کاواخال، په‌په، سرخیو راموس، کریم بنزما و خامس رودریگس نیز همین شرایط را دارند.

قهرمانی تنسیور زن اسپانیایی در مسابقات اوپن چین از عناوین این نشریه است. موگوروسا روز گذشته ماریا شاراپوا را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت.

این روزنامه به دیدار تیم ملی فوتبال اسپانیا برابر اوکراین نیز اشاره کرده است. اسپانیا در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی اروپا به اوکراین رفت، جایی که در آن سال ۲۰۱۲ قهرمان اروپا شد.

صعود آلبانی برای اولین بار به یورو ۲۰۱۶ از عناوین این نشریه است. شب گذشته آلبانی برابر ارمنستان به پیروزی سه بر صفر دست یافت و به این مسابقات صعود کرد.

آس

تیتر نخست این روزنامه به دیدار تیم ملی اسپانیا و اوکراین اختصاص دارد. لاروخا با داوید دخیا، ماریو، اتاکسیتا، ناچو، آسپیلیکوئتا، سن خوسه ، تیاگو، ایسکو، خوان ماتا، پاکو آلکاسر و نولیتو به مصاف اوکراین می‌رود.

این نشریه به دیگو سیمئونه اشاره دارد. طبق نوشته روزنامه دیلی میرور، سرمربی اتلتیکو مادرید می‌تواند جایگزین ژوزه مورینیو در چلسی شود.

مصدومیت لوکا مودریچ از عناوین این روزنامه است. باوجود اینکه او قادر به بازی برابر مالت نیست اما همراه تیم ملی کرواسی به این کشور سفر کرد.

موندو دپورتیوو

تیتر نخست این رونامه به پیره امریک اوبامیانگ اختصاص دارد. بارسلونا، بازیکن بوروسیا دورتموند را مدنظر قرار داده است تا با او در زمستان قرارداد امضا کند.

این نشریه به دیدار اسپانیا و اوکراین اشاره دارد که هیچ بازیکن آبی اناری پوشی در ترکیب اصلی حضور نخواهند داشت.

اسپورت

تیتر نخست این روزنامه به نیمار اختصاص دارد. بازیکن بارسلونا به زودی با این باشگاه قراردادش را تا سال ۲۰۲۰ تمدید می‌کند. پدر نیمار به برزیل سفر نکرده است تا این قرارداد تمدید شود. همچنین مهاجم بارسلونا نمی‌خواهد به پیشنهادهای دیگر تیم‌ها گوش کند.

نبود جرارد پیکه در ترکیب تیم ملی اسپانیا از عناوین این نشریه است.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.